اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش‌ازظهر امروز

ساختمان جدید سپاه بهشهر افتتاح شد

به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ساختمان جدید سپاه ناحیه بهشهر رسماً به بهره‌برداری رسید.

ساختمان جدید سپاه بهشهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، در ادامه برگزاری حدود 100 برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی سپاه ناحیه بهشهر در هفته بسیج، پیش‌ازظهر امروز با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان بهشهر به‌ویژه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان از ساختمان جدید سپاه ناحیه بهشهر به‌طور رسمی بهره‌برداری شد.

شعبان‌علی حیدریان فرمانده بسیج سپاه ناحیه بهشهر با بیان اینکه بسیج از برکات انقلاب و نظام اسلامی است، اظهار داشت: نهضت سازندگی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، روشنگری و خدمت‌رسانی، دیدار با خانواده معظم شهدا و مهم‌تر از آن اجرا و کیفی‌سازی شجره طیبه صالحین از اولویت‌های کاری بسیج است.

کارشناس بسیج مهندسان سپاه کربلای مازندران درباره جزییات ساختمان جدید سپاه بهشهر، گفت: این ساختمان در سال 89 اجازه ساخت گرفت، در سال 90 مراحل اجرایی آن آغاز شد و با مشارکت سپاه ناحیه بهشهر در کمتر از دو سال، پایان کار گرفت.

هادی رمضان‌پور افزود: این پروژه در 800 متر مربع، در دو طبقه و با صرف هزینه‌ای بیش از 360 میلیون تومان ساخته شد.

در پایان این مراسم از هادی رمضان‌پور، غدیر اصغرپور، سید جلال فهیم‌علوی و رستم اصغر‌پور که در اجرا و به ثمر‌رساندن فعالیت‌های عمرانی بسیج ناحیه بهشهر، تلاش کردند، با اهدای هدایایی، قدردانی شد.

به گزارش فارس، همایش سبک فرزند‌پروری و ارتباط موثر در خانواده و آگاه‌سازی دختران از معضلات اجتماعی، نهضت روشنگری با موضوع "تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر" و همایش مبارزه با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن از برنامه‌های آخرین روز هفته بسیج با نام "بسیج، امر به معروف و نهی از منکر" است.

انتهای پیام/86001/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول