اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قشم:

حضور گردشگران خارجی و داخلی در قشم نشان از امنیت این جزیره دارد

فرماندار قشم گفت: حضور پرتعدد گردشگران خارجی و داخلی در قشم، نشان از هوشیاری، بیداری و پشتکار نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت این جزیره دارد.

حضور گردشگران خارجی و داخلی در قشم نشان از امنیت این جزیره دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مسعود سالاری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات این شهرستان با اشاره به آغاز به کار فرمانده جدید نیروی انتظامی در این شهرستان، اظهار داشت: به لطف خدا و پشتکار و مدیریت سرهنگ بوستانی فرماندهی سابق نیروی انتظامی و همکارانشان با توجه به تنوع فرهنگ‌های مختلف در شهرستان امنیت و تعامل خوبی برقرار شده است.

وی افزود: بحث کشف قاچاق سوخت و کالا و مواد مخدر در سال جاری نسبت به سال گذشته کم سابقه بوده و به‌عنوان مثال کشف 5.2 تن مواد مخدر در یک محموله، نمونه بارزی برای فعالیت‌های پلیس در شهرستان قشم است.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: ورود و حضور تعداد زیادی از خارجیان طی سال در این جزیره نشان دهنده هوشیاری، بیداری و پشتکار نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: جزیره قشم با وجود دارا بودن وسعت و تنوع خرده فرهنگ‌ها و 18 هزار دانشجو و با توجه به منطقه آزاد بودن خود، در اصل یک منطقه خاص و ویژه به شمار رفته و نیاز است در این زمینه تلاش و کوشش فراوان در بحث برقراری امنیت صورت گیرد.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول