اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکم آذرماه سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری قشم

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قشم از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری طی روز جمعه یکم آذرماه سال جاری در این جزیره خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، عبدالرحیم رضوانی صبح امروز در نشستی پیرامون این همایش اظهار داشت: همایش بزرگ دوچرخه سواری عمومی ویژه آقایان برای تمامی رده‌های سنی ویژه گرامی داشت هفته بسیج در روز جمعه مورخ اول آذرماه رأس ساعت 8:30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در قالب جشنواره ورزشی سپاه بسیج قشم با هدف ارتقای ورزش همگانی و استفاده بیشتر از دوچرخه با شعار مردانگی، ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

رضوانی تصریح کرد: بر اساس مکاتبه‌ای که با مدارس شهر قشم صورت گرفته قرار است تعداد زیادی از دانش‌آموزان پسر برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری قشم اظهار داشت: این همایش با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و هیئت دوچرخه سواری قشم از میدان سعدی (برگ سبز سابق) به سمت سینما دریا در قشم برگزار می‌شود.

رضوانی خاطر نشان کرد: جوایز نفیسی از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به شش نفر اول همراه با قرعه‌کشی و به رسم یادبود با هدف گرامیداشت هفته بسیج اهدا خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: امور مربوطه به تردد نیز با دستگاه‌های مربوطه هماهنگ شده است تا در طول مسیر ایمنی لازم برای شرکت‌کنندگان فراهم شود.

انتهای پیام/88001/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول