اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سنندج:

روحیه بسیجی مانع از تحقق اهداف دشمنان می‌شود

فرمانده سپاه سنندج با اشاره به تاثیرگذاری بسیج در عرصه‌های مختلف، بسیج را مانع تحقق اهداف دشمن در سنگ‌اندازی به نظام اسلامی عنوان کرد.

روحیه بسیجی مانع از تحقق اهداف دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی دوشنبه شب‌ در مراسم تجلیل از بسیجیان فعال حوزه شهید باهنر شهرستان سنندج که در سالن آمفی‌تئاتر باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: حضور فعال و همیشه در عرصه بسیجیان بزرگترین پشتوانه کشور در برابر هجمه‌های دشمنان است.

یوسفی تصریح کرد: پیروزی اخیر ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای و به دست آوردن حق غنی‌سازی نشات گرفته از ولایت‌مداری و روحیه بسیجی حاکم در کشور است.

وی به سنگ‌اندازی‌های دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان برای ممانعت از حرکت رو به جلو کشور ایران در طول این سال‌ها از هر راهی وارد شده و دست به هر نوع توطئه‌ای زدند.

فرمانده سپاه سنندج تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ایران به منظور عقب‌نشینی از حقشان را آخرین تیر پیکان دشمنان دانست و اظهار کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر دستوراتشان و با مدیریت صحیح مانع از تحقق اهداف دشمنان شدند.

یوسفی افزود: دشمنان با این تحریم‌ها سعی داشتند حق دستیابی به دانش هسته‌ای را از ملت ما بگیرند اما با صبر و بردباری این ملت و توکل به خدا مانع تحقق این توطئه دشمن شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان در آغاز انقلاب جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند، بیان داشت: ملت ایران با شعار فرزند رمضان، فرزند عاشورا در مقابل دشمنان ایستادند و پیروز شدند.

به گفته فرمانده سپاه سنندج، دشمن شکست‌خورده در جنگ سخت با بهره‌گیری از امکانات و تکنولوژی روز سعی در حذف ارزش‌ها و جایگزین کردن ضدارزش‌ها برای ضربه‌زدن به انقلاب را در پیش گرفت.

یوسفی افزود: مقابله با دشمن در چنین جبهه‌ای نیازمند داشتن آگاهی و بصیرت و شناخت کافی از دشمنان و اهداف آنان است.

وی داشتن روحیه بسیجی را مهم‌ترین اصل برای مقابله با هجمه‌های نرم دشمن عنوان کرد و افزود: پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف ناشی از وجود روحیه و تفکر ارزشی بسیج در کشور است.

فرمانده سپاه سنندج نشان‌دادن روحیه بسیجی در عمل را ضروری خواند و گفت: ‌بسیجی در جامعه باید به صورتی عمل کند که دیگران بگویند این تربیت‌یافته نظام ارزشی انقلاب اسلامی است.

یوسفی اضافه کرد: توجه به نماز، روزه، مفاهیم قرآن، مسجد و امر به معروف از ویژگی‌های بارز بسیجیان است که خوشبختانه در جامعه ما نهادینه شده است.

وی در پایان امنیت پایدار امروز کشور را نتیجه حضور فعال بسیجیان در صحنه‌های مختلف عنوان کرد و بیان داشت: تلاش در راستای ترویج روحیه بسیجی در جامعه امری ضروری است.

انتهای پیام/79002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول