اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 60 میلیارد ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین زهرا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا از افتتاح سالن شهدای گمنام این دانشگاه خبر داد که 60 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

بهره‌برداری از سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین زهرا

محمد شعبان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا از افتتاح سوله ورزشی شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد بویین زهرا خبر داد و اظهار داشت: این فضای ورزشی با دو هزار و 157 متر مربع مساحت، 6 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار با تلاش معاونت‌‌های چندگانه دانشگاه و حمایت مسئولان در مدت کوتاه تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا توسعه فعالیت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی را در دانشگاه‌ها ضروری برشمرد و افزود: سوله ورزشی شهدای گمنام با هفت هزار نفر گنجایش ویژه رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال و برگزاری مراسم‌ و همایش‌های دانشجویان توسط دو پیمانکار تا پایان شهریورماه سال جاری آماده احداث شده است.

شعبان‌نژاد با اشاره به ضرورت تولید علم در محیط‌های دانشگاهی ابراز داشت: پرداختن به دانشجو و افزایش توان حمایتی از نخبگان برای شتاب بخشی به عنصر علمی جامعه مهم است که باید مورد اهتمام مسئولان مربوط قرار گرفته و پیگیری شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا ادامه داد: الگوپذیری دانشجویان و اقشار دانشگاهیان از دانشمندان و عناصر نخبه سبب گسترش پژوهش‌های علمی شده و بر شتاب جهش علمی دانشگاه‌ها می‌افزاید.

شعبان‌نژاد با تأکید بر توسعه فضاهای ورزشی در مراکز علمی تصریح کرد: برای این منظور ضروری است تا ساختارهای نوین توسط دولتمردان وضع شده و با آگاهی و شناخت از موانع دانشگاهی بستر برای جهش و ارتقای سطح ورزشی دانشگاه‌ها افزوده شود.

انتهای پیام/77005/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول