اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پیشنهاد دانشجویان انجام شد

برگزاری کلاس درس در جوار مزار شهدای گمنام

برای نخستین بار در شهرستان گناباد، با پیشنهاد و استقبال گسترده دانشجویان کلاس درس در کنار مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

برگزاری کلاس درس در جوار مزار شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در حاشیه برگزاری کلاس درس کارآفرینی خود در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین فواید حضور شهدا در دانشگاه و در بین دانشجویان به وجود آمدن مکان و فضایی معنوی است که دانشجویان در کنار کسب علم و دانش اندوزی به معنویت بیشتر می‌پردازند و با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

ابوالقاسم شفیعی در ادامه گفت: برگزاری کلاس درس در کنار مزار این شهدا با پیشنهاد دانشجویان کلاس انجام شد.

شفیعی افزود: از آنجا که درس کارآفرینی مربوط به آشنایی با فضای کسب و کار و خلاقیت است و با توجه به اینکه در ایام محرم هستیم، موقعیت و فرصت خوبی بود که فضای کلاس درس با فضای معنوی، روحانی و بهشتی شهدا عطرآگین شود.

وی تصریح کرد: موضوع درس کارآفرینی به خلاقیت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مثال‌هایی از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های رزمندگان به ویژه غواصان غیور جبهه و جنگ اختصاص یافت که مورد توجه و استقبال دانشجویان قرار گرفت.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول