اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

برگزاری یادواره شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور کازرون

به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای گمنام کازرون در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور کازرون

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون امروز در حاشیه این یادواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: شعار هفته بسیج امسال به‌نام «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» بوده بنابراین با توجه به وجود شرایط کنونی بسیجیان باید با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها در برگزاری باشکوه برنامه‌ها اقدام کنند.

محمدرحیم علیزاده، سی و چهارمین سالگرد هفته بسیج را هفته تجدید میثاق با امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گران‌قدر بیان کرد و گفت: امروزه بسیج به عنوان میراث مهم انقلاب و امام (ره)، بازوی قوی ولایت و مایه افتخار و عزت ایران اسلامی در دنیا و خاری در چشم دشمنان به شمار می‌رود.

وی افزود: جامعه‌ای که تفکر و فرهنگ بسیجی در آن شکل گیرد هیچ‌گاه دچار انحراف و تأثیرپذیری از تبلیغات و اقدامات خصمانه دشمنان قرار نخواهند گرفت.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در ادامه به تشریح اجرای برنامه‌های هفته بسیج توسط بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون پرداخت و تصریح کرد: بسیج دانشجویی پیشگام از سایر اقشار بسیج با برگزاری یادواره شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور این شهرستان به استقبال هفته بسیج رفته است.

علیزاده، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری همایش رسالت بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در مسیر انقلاب، مراسم گرامی‌داشت سالروز بسیج دانشجویی و طلاب، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدای علمی، تریبون آزاد، محفل انس با قرآن را از برنامه‌های هفته بسیج در دانشگاه‌های کازرون برشمرد.

وی برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی، مسابقات فوتسال و تیراندازی، دیدار با خانواده معظم شهدا و برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح دانشگاه‌های این شهرستان را از دیگر برنامه‌های این هفته توسط بسیج دانشجویی شهرستان کازرون عنوان کرد.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود از رونمایی و آغاز به کار نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با ‌نام «راه» خبر داد و ابراز داشت: در طول هفته بسیج از سایت رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و علمی کاربردی و دانشگاه سلمان فارسی این شهرستان نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/2448/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول