اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه آمل:

دستیابی به توانمندی‌های جهانی مرهون تفکر بسیجی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل ‌با اشاره به اینکه بسیجی واقعی افتخارآفرین و عزت‌آفرین است، گفت: دستیابی به توانمندی‌های جهانی علمی و سیاسی و اقتصادی مرهون ایستادگی و تفکر بسیجی است.

دستیابی به توانمندی‌های جهانی مرهون تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام حسین محمدیان بعدازظهر امروز در گردهمایی روحانیون شهرستان آمل به مناسبت هفته بسیج بیان داشت: بسیج سبب عزت و افتخار نظام اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجی واقعی افتخارآفرین و عزت‌آفرین است، تصریح کرد: دستیابی به توانمندی‌های جهانی علمی و سیاسی و اقتصادی مرهون ایستادگی و تفکر بسیجی است.

محمدیان با بیان اینکه ‌دستاورد مذاکرات هسته‌ای از روحیه مقاومت و ایستادگی بسیج حاصل شده است، افزود: کشور ما تاکنون توانسته با اقتدار و صلابت خود را در عرصه‌های مختلف نشان و با افتخار سر‌بلند نشان دهد.

امام جمعه آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه همایش پیشرفت ایران در مذاکرات اخیر هسته‌ای و عقب‌نشینی استکبار جهانی را ایستادگی مقتدرانه کشور بیان کرد و گفت: این ایستادگی و مقاومت به نگاه بسیجی‌گونه مسئولان بوده که با اقتدار ایستادند و گوش به فرمان ولی فقیه خود دادند.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی خاطرنشان کرد: با این مقاومت و اقتدار ثابت کردند که ایران در همه عرصه‌ها پیروز خواهد شد.

به گزارش فارس؛ حکم جدید مسئولیت پایگاه بسیج طلاب به روحانی بسیجی حجت‌الاسلام زارع از سوی امام جمعه شهرستان آمل تقدیم شد.

انتهای‌پیام/86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول