اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 100 نفرانجام شد

برگزاری دوره آموزشی اصول ایمنی، مراقبت و کاهش حوادث در مدارس فرسفج

دوره آموزشی اصول ایمنی، مراقبت و کاهش حوادث و سوانح در مدارس با شرکت 100 نفر در مدارس فرسفج برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی اصول ایمنی، مراقبت و کاهش حوادث در مدارس فرسفج

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز دوره آموزشی اصول ایمنی، مراقبت و کاهش حوادث و سوانح در مدارس با شرکت 100 نفر از مدیران مدارس، مجتمع‌های آموزشی، نیروی خدماتی و سرایداران بخش قلقل‌رود در آموزش و پرورش فرسفج برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود در جمع مدیران مدارس، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی توانمند‌سازی مدیران، معاونان و نیروهای خدماتی مدارس و مجتمع‌ها است.

واسع سوری ادامه داد: با نظر به اهمیت ایمن ماندن مدارس و استفاده درست از امکانات گرمایش در آستانه فصل سرما همه باید به اصول ایمنی و مراقبت برای کاهش حوادث تا حد ممکن، مجهز باشیم.

وی آگاهی و شناخت قواعد اصول ایمنی و به کارگیری درست آن را راهی بر پیشگیری دانست و افزود: آشنایی با اقدامات قبل، حین و بعد از وقوع حادثه، باعث کم شدن خسارت جانی و مالی ناشی از حوادث خواهد شد.

سوری ابراز کرد: آگاهی مسئولان آموزش و پرورش، مدیران، کارکنان، دانش‌آموزان و اولیا از روش‌های پیشگیری می‌تواند موارد حادثه را به صفر کاهش دهد.

وی تاکید کرد: تمام امکانات و تجهیزات مدارس در آستانه فصل زمستان توسط مسئولان امر کارشناسی شده بازبینی و مشکلات و نیازها برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش بخش قلقل‌رود، انتقال اصول ایمنی و مراقبت به دانش‌آموزان را لازم دانست و گفت: سعی کنید همه قواعد و اصولی که در مواقع وقوع حادثه نیاز است به دانش‌آموزان هم ارائه شود.

انتهای پیام/89010/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول