اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان مطرح کرد

لزوم انتقال تفکر و ارزش‌های بسیج به نسل جدید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان گفت: بسیج کلید طلایی خداوند است که اگر بتوانیم تفکر و ارزش‌های بسیج را به نسل نو انتقال دهیم کار بسیار بزرگی را انجام داده‌ایم.

لزوم انتقال تفکر و ارزش‌های بسیج به نسل جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام سیدعبدالحمید حسینی رحمانی ظهر امروز در جلسه اعضای شورای اداری قوچان که به مناسبت هفته بسیج در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج مربوط به تمام دوره‌ها و زمان‌ها است و با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان تفکر بسیج را طنین‌انداز کرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال با توجه به مصادف شدن هفته بسیج با ماه محرم مهم‌ترین وظیفه این نهاد، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: وظیفه تمام مسئولان است که با تلاش خود نسبت به این مسئله کوشا باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان با اشاره به لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره بسیج عنوان کرد: عده‌ای آمدند و گمنام شهید شدند و ما از سبک زندگی آنها غافل مانده‌ایم، اگر توانستیم تفکر و ارزش‌های بسیج را به نسل نو انتقال دهیم کار بزرگی را انجام داده‌ایم.

حسینی با اشاره به اینکه اینکه اگر امروزه در آرامش زندگی می‌کنیم به برکت خون شهدا است، اضافه کرد: تفکر بسیجی را باید در تمام عرصه‌ها فرهنگ‌سازی کرد.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول