اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری

رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت قزوین معرفی شد

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور و جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی استان رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.

رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز با حضور محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی استان قزوین رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت این استان معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین جزو پنج استان صنعتی کشور به شمار می‌رود.

ابوالفضل طاهرخانی افزود: با توجه به وجود بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان قزوین این استان در خلق حماسه اقتصادی که در ابتدای سال جاری رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال روی آن تأکید زیادی کردند، سهم عمده‌ای دارد.

وی اضافه کرد: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری در انتخابات سال جاری توانستند حماسه سیاسی عظیمی را خلق کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: پس از خلق این حماسه سیاسی عظیم باید برای خلق حماسه اقتصادی دست به دست یکدیگر دهیم و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف والا دریغ نکنیم.

طاهرخانی تصریح کرد:‌ با اتفاق مبارکی که با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران روز گذشته رخ داد، راه برای تحقق حماسه اقتصادی هموارتر شد.

این مسئول عنوان کرد:‌ مسئولان بخش صنعت و صنعت‌گران و تولیدکنندگان استان قزوین نیز باید با تعامل و همکاری با یکدیگر استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان گام‌های لازم برای تحقق حماسه اقتصادی را بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که افتخار، عزت و سربلندی که نصیب ایران شده و اینکه در مسائل هسته‌ای فرزندان ایران در یک سمت و دنیای استکبار در سمت دیگر ایستادند و در این بین فرزندان ایران پیروز شدند، مدیون رشادت‌های رزمندگان و خون شهداست.

انتهای پیام/77010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول