اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در گفت‌و‌گو با فارس:

وزیر علوم در کمیسیون آموزش پاسخی برای انتصاب‌های اخیر نداشت/‌شعار اعتدال ‌لکه‌دار شد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اقداماتی چون انتصاب‌های اخیر و یا به‌کارگیری افرادی برای پست‌های کلیدی که نسبتی با شعار اعتدال ندارند، باعث لکه‌دار شدن شعار اعتدال می‌شود.

وزیر علوم در کمیسیون آموزش پاسخی برای انتصاب‌های اخیر نداشت/‌شعار اعتدال ‌لکه‌دار شد

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در واکنش به عزل و نصب‌های صورت گرفته در وزارت علوم  با توجه به حکم انتصاب‌های اخیر فرجی دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای به‌کار‌گیری توفیقی، میلی منفرد که یکی از این افراد قبلاً مستقیماً از سوی  نمایندگان مجلس نهم رد صلاحیت شده بود و نفر دوم  هم با گرفتن نظر نمایندگان به مجلس معرفی نشده بود، اظهار کرد: چنین حرکتی از سوی فرجی دانا وزیر علوم مبنی بر به‌کارگیری افرادی که قبلاً به نوعی مستقیم یا غیرمستقیم برای فعالیت در وزارتخانه علوم صلاحیتشان رد شده بود، به عبارتی زیر پا گذاشتن صداقت حرف‌هایش در مجلس تلقی می‌شود.

وی بیان داشت: اقدام فرجی دانا برای زدن حکم انتصاب برای توفیقی و میلی منفرد  برای نمایندگان به منزله پنجه زدن به روی مجلس نهم  بود و که طبیعتاً با واکنش تند نمایندگان مجلس روبه‌رو می‌شود،چرا که مجلس هرگز نمی‌تواند بپذیرد که چرا افرادی در وزارتخانه علوم به‌کارگیری می‌شوند در صورتی که قبلاً صلاحیتشان از سوی نمایندگان ملت ایران رد شده است.

عضو فراکسیون اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: وزیر علوم  روز گذشته در کمیسیون آموزش و پرورش مجلس نهم حضور یافت و نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون به صورت خیلی جدی سؤالات خود را درباره عزل و نصب‌های صورت گرفته  اخیر در وزارت علوم  از او پرسیدند.

وی افزود: روند جلسه کمیسیون به گونه‌ای پیش‌رفت که گویا پاسخ فرجی دانا برای اعضای کمیسیون و دیگر نمایندگان قانع‌کننده نبود و نمایندگان عضو این کمیسیون از پاسخ به سؤالات وزیر علوم قانع نشدند و قصد دارند برای سؤال از وزیر در صحن مجلس امضا جمع‌آوری کنند. که ظاهراً بیش از 50 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح سؤال از وزیر علوم را در صحن مجلس امضا کردند.

حاجی دلیگانی ابراز کرد: دولت تدبیر و امید باید مدنظر داشته باشد که مردم به فردی که شعارش اعتدال سر داد،رأی دادند، در حالی‌ که الآن برخی از افراد اطراف رئیس‌جمهور خواسته یا ناخواسته که البته در بعضی اوقات هم برنامه‌ریزی شده است، قدم در راه بی‌اعتماد و بدبین کردن جامعه و مردم  نسبت به حسن روحانی بر می‌دارند.

وی عنوان کرد: چنین اقداماتی چون انتصاب‌های اخیر و یا به‌کارگیری افرادی برای پست‌های کلیدی که نسبتی با شعار اعتدال ندارند که متأسفانه ما هم در استانداری اصفهان با آن شاهد هستیم، باعث لکه‌دار شدن شعار اعتدال می‌شود.

انتهای پیام/63001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول