اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جماعات ورامین با شهردار این شهر دیدار کردند

ائمه جماعات ورامین با حضور در دفتر شهردار با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

ائمه جماعات ورامین با شهردار این شهر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش جمعی ائمه محترم جماعات شهرستان ورامین با حضور در دفتر شهردار با علی حیدریان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که محمد حسن فرجی و محمد شیرکوند از اعضا شورای اسلامی شهر، فتح‌الله فرجی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر و محمد صمدی مسئول فرهنگی شهرداری ورامین نیز حضور داشتند  ائمه محترم جماعات به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود با موضوع فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

در ادامه شهردار ورامین با بیان اهمیت جایگاه مساجد در فرهنگ شهری گفت: مساجد سنگرهای اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند و شهردار و شورای اسلامی شهر توجه ویژه‌ای به این موضوع خواهند داشت.

وی با ارزنده توصیف کردن نظرات ائمه جماعات تصریح کرد: حضور فعال مسئولان فرهنگی در مساجد بسیار تعیین‌کننده و مورد تاکید است.

صمدی نیز در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: در شهرداری ورامین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خاصی برای حمایت از مساجد در حال طرح و مطالعه می‌باشد و اعتقاد ما این است که تقویت مساجد تقویت فرهنگ شهری را در پی خواهد داشت.

فرجی نیز از کمک روابط عمومی شهرداری در اجرای امور اطلاع‌رسانی مساجد در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: به مساجد گفته‌ایم بلندگوی شهرداری همواره در اختیار مساجد خواهد بود.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول