اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده کل سپاه مطرح کرد

ایران از موضع اقتدار ‌پای میز مذاکره نشسته / بسیج از جنس عاشورا‌ست‌

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز مردان دیپلماسی با دست‌های پر از موضع اقتدار با قدرت جهانی پای میز مذاکره نشسته‌اند، گفت: دیگر نباید هیچ بهانه‌ای برای عقب‌نشینی و شانه خالی کردن در برابر دشمن وجود ندارد.

ایران از موضع اقتدار ‌پای میز مذاکره نشسته / بسیج از جنس عاشورا‌ست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسین سلامی عصر امروز در گردهمایی میثاق صالحین با ولایت در خراسان جنوبی اظهار داشت: امام حسین(ع) به خورشید معنوی عالم تبدیل می‌شود و تمام دل‌های آزادگان عالم را سرشار از نور حق‌طلبی و ایمان و امربه معروف و نهی از منکر می‌کند.

وی با اشاره به درس بزرگ عاشورا، افزود: اسلام آنقدر عظیم و مهم است که خداوند متعال اذن می‌دهد تا امام حسین(ع) و اهل بیت او برای زنده ماندن اسلام در چنین صحنه دردناکی قرار گیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عاشورا حجتی جاودانه برای مردم در تمام اعماق تاریخ است، گفت: دیگر نباید هیچ بهانه‌ای برای عقب‌نشینی و شانه خالی کردن در برابر دشمن وجود داشته باشد.

سردار سلامی پیروزی نهایی سپاه حق را درس دیگر عاشورا دانست و اضافه کرد: سپاه حق اگر چه در برابر سپاه کفر در اقلیت است اما سرانجام خون بر شمشیر پیروز می‌شود.

وی اذعان داشت: عاشورا نهضتی است که با خود احیای اسلام و کرامات و شکوه شیعیان آل علی(ع) را به ارمغان آورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج از جنس عاشورا است، تصریح کرد: بسیج پرچمدار اولین گروهی بود که در برابر دشمن صف کشیدند و شهادت را در مرکز شعور خود قرار داد.

سردار سلامی ادامه داد: بسیج کرامت و انسانیت و آزادگی را در میدان عمل و نه در روی کاغذ تفسیر و اثبات کرده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس آرایش قدرت جهانی را فرو ریختند، گفت: امروز نبرد بزرگی آغاز شده و دشمن مقابل نیمی از قدرت نظامی جهان و بزرگترین ابزارهای فرهنگی را در اختیار دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امریکا در مرکز خودخواهی جهانی است، افزود: امریکا نماد استکباری است که در عاشورا چهره یزیدی و امروز چهره نفرت‌انگیز امریکا نمایان شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه چیزی بین این پیکار حق و باطل عوض نشده است، اضافه کرد: امریکا می‌خواهد جهان را با سلاح هسته‌ای ویران کند اما کشور‌های دیگر حق برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را نداشته باشند.

وی ادامه داد: امریکا دموکراسی را این گونه تعریف می‌کند که در هیچ نقطه‌ای مردم سالاری دینی به عنوان اسلام وجود نداشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امریکا می‌خواهد همه پیشرفت‌های علمی در اختیارش باشد، افزود: بنابراین می‌خواهد کشورهای دیگراز غرب تا شرق همه مصرف‌کننده باشند و با نام آزادی ابتذال ترویج می‌کند.

سردار سلامی یادآور شد: فتنه 88 نتیجه نهایی هجوم ارزش‌های فرهنگی در جامعه بود که با هوشیاری بی‌نظیر مردم ایران و هنرنمایی دوباره عاشورا در عریان کردن چهره کفر، اراده ملت را به استکبار نشان داد.

وی بیان داشت: بسیج در متن این مبارزه عظیم قرار دارد و امروز مردان دیپلماسی با دست‌های پر از موضع اقتدار با قدرت جهانی پای میز مذاکره نشسته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز کسانی که خیال می‌کنند با تحریم اقتصادی مردم واکنش نشان خواهند داد مقهور صبرو پایداری مردم ایران هستند.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: امروز چرخ‌های پیشرفت با شتاب به رغم تحریم‌های فشرده جهانی در گردش است و مردم شجاعانه صبر و شکیبایی را جایگزین آرزوهای دشمن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی برای همه ملت‌های آزاده است، ابراز داشت: ما نیازمند وابستگی به نظام‌های پوسیده جهان نیستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین در بسیج، گفت: حلقه‌های صالحین مروجان سبک زندگی اسلامی هستند.

سردار سلامی  تاکید کرد: باید زیرساخت‌ اندیشه جوانان و ملت با کلام وحی و جاری شدن آن بر قلب و جان مستحکم شود.

انتهای پیام/69021/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول