اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلطانیه خواستار شد

لزوم احداث کارخانه آرد در شهرستان سلطانیه

امام جمعه سلطانیه بر لزوم احداث کارخانه آرد در شهرستان سلطانیه تاکید کرد.

لزوم احداث کارخانه آرد در شهرستان سلطانیه

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان فرماندار، امام جمعه و مسئولان سلطانیه ظهر امروز از کارخانه نان صنعتی کیان گرم نان بازدید کردند.

در این نشست که با حضور مسئولان و مدیرعامل شرکت تولیدی نان صنعتی کیان گرم نان در محل این شرکت صورت گرفت، فرماندار و امام جمعه ضمن اعلام حمایت از این شرکت پیشنهاداتی در خصوص پیشرفت هر چه بیشتر این کارخانه دادند.

از جمله پیشنهادات ارائه شده در این جلسه درج نام سلطانیه در بسته‌بندی این نان‌ها و راه‌اندازی کارخانه آرد در سلطانیه بود.

خلیل ربیعی، امام جمعه سلطانیه با بیان این پیشنهادات گفت: چون آرد، پیش مقدمه کار کارخانه است باید نسبت به راه‌اندازی کارخانه آرد سلطانیه با همت سرمایه‌گذاران مبادرت کنیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و امام جمعه و مسئولان سلطانیه به بیان مسائل و مشکلات پرداخت و افزود: این شرکت متعلق به فرد خاصی نیست و به مردم سلطانیه تعلق دارد.

بریری ادامه داد: تقریباً هیچ نانی نیست که در این کارخانه  تولید نشود و در هر سه بخش نان تخت، نیمه حجیم و حجیم محصولات متنوعی به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تولیدی نان صنعتی کیان گرم نان با اشاره به اینکه حجم عظیمی از نان تولیدی در کشور به ضایعات تبدیل می‌شود، عنوان کرد: تلاش ما این است که با تولید انواع نان‌های صنعتی از این مقدار ضایعات در کشور جلوگیری کنیم، چراکه یکی از اهداف دولت نیز همین امر است.

لازم به ذکر است گروه صنعتی کیان گرم نان به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید نان صنعتی در استان زنجان فعالیت خود را از سال 1386 در شمال‌غرب کشور آغاز کرده که با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های پیشرفته و مدرن‌ترین تجهیزات تولیدی در راستای تولید و عرضه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات در مسیر چشم‌انداز خود در حرکت است.

میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح 122 میلیارد ریال است که با هدف تولید و توزیع انواع نان‌های صنعتی و شیرنیجات صنعتی و خمیر پیتزا و انواع شکلات و کیک و کلوچه و محصولاتی که با آرد تهیه می شوند، تاسیس شده است.

در پایان این جلسه مسئولان از قسمت‌های مختلف کارخانه بازدید کردند.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول