اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس خبر داد

تشکیل کارگاه‌های تخصصی برای اصحاب رسانه

مسئول بسیج رسانه فارس در دیدار اعضای این سازمان با استاندار این استان از تشکیل کارگاه‌های تخصصی برای اصحاب رسانه خبر داد.

تشکیل کارگاه‌های تخصصی برای اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی یک‌شنبه شب در دیدار اعضای سازمان بسیج این استان با استاندار فارس با تبریک هفته بسیج به حاضران در جلسه، اظهار داشت: بسیج میراث ماندگار و ابتکار بی‌بدیل بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است که اکنون پس از گذشت سه دهه از تشکیل آن، شاهد رشد و بالندگی این شجره طیبه بوده‌ایم.

وی افزود: اکنون شاهد حضور 20 قشر از جمله قشر رسانه‌ در بسیج هستیم و با توجه به کارکردهای متفاوت بسیج در دهه 90 نسبت به دهه‌های 70 و 80 که جریان سرمایه‌داری جنگ خود علیه انقلاب را شدت بخشیده ‌است، سازمان بسیج نیاز به نو شدن دارد.

قزل‌سفلی تصریح کرد: سازمان بسیج استان فارس، زیر نظر سازمان بسیج مستضعفین شکل گرفت تا با توجه به انبوه رسانه‌های فعال در این استان از جمله خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری ‌تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات و .. که بالغ بر 242 رسانه است، در راستای هم‌افزایی و هماهنگی در برابر جنگ نرمی که سرمایه‌داری آغاز کرده ‌است، کمک کند.

مسئول بسیج رسانه فارس با بیان اینکه سازمان متبوعش در این برهه از زمان با رشد و توسعه خوبی همراه بوده است، گفت: در تلاش هستیم تا با راه‌اندازی کارگاه‌های تخصصی رسانه در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... مهارت و تخصص لازم در اصحاب رسانه این استان، ایجاد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با نقد عالمانه در توسعه این استان و همراهی و مشاوره به مدیران نقش داشته باشند.

انتهای پیام/2448/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول