اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

11 سالن «9 دی» در اردبیل در حال بهره‌برداری است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر 11 سالن ورزشی «9 دی» در شهرهای مختلف استان اردبیل تکمیل شده و بهره‌برداری از آنها در حال انجام است.

11 سالن «9 دی» در اردبیل در حال بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل بابازاده عصر امروز در گرامیداشت چهارمین روز از هفته بسیج و در قالب افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج در نمین اظهار داشت: این 11 سالن با نام 9 دی با یک‌هزار و 200 متر مربع زیربنا احداث شده و در 11 شهر استان در اختیار علاقه‌مندان به ویژه جوانان برای فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و ارزشی قرار گرفته است.

وی از احداث و بهره‌برداری 27 باب سالن صالحین با 420 متر مربع در مناطق مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: قرار است در یک برنامه میان‌مدت 60 سالن صالحین با تأمین زمین مناسب در مناطق مختلف استان اردبیل افتتاح شود که تاکنون 27 باب آن به بهره‌برداری رسیده است.

بابازاده خاطرنشان کرد: امروز شاهد افتتاح دو سالن 9 دی در گرامیداشت هفته بسیج در نیر و سرعین هستیم و 9 سالن حلقه صالحین نیز در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه بخش عظیمی از سالن‌های در حال احداث حلقه‌های صالحین و 9 دی تا دهه فجر تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: فعالیت‌هایی که امروز بسیج در عرصه سازندگی و عمران مناطق شهری و روستایی انجام می‌دهد، حرکتی بی‌نظیر است.

وی از برگزاری بیش از 544 عنوان برنامه در گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: یک سوم جمعیت استان اردبیل بسیجی هستند و این افتخار برای ماست که نسبت به سازماندهی آنها در اقشار مختلف و گردان‌ها تلاش و جدیتی بی‌وقفه داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: فعالیت‌های بسیجیان در استان اردبیل از یک قوام، شاکله و جایگاه خاصی برخوردار است که امیدواریم این حرکت سازماندهی شده همچنان رو به رشد و رو به تعالی باشد.

بابازاده حضور بسیج را در عرصه‌های مختلف اعم از سازندگی، اقتصادی، فرهنگی و کارهای تشکیلاتی نظامی یادآور شد و گفت: امروز بسیجیان ما پرتوان و مقاوم در جبهه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن حاضر هستند و اجازه نمی‌دهند این نظام در این عرصه دچار تنگنا و برخی از مشکلات و گرفتاری‌ها شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بسیجیان دلاور ما در تمام صحنه‌ها حضوری مقتدر و باصلابت دارند و امروز شاهد بالا رفتن آمادگی بسیجیان در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف با تکیه بر ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی هستیم.

بابازاده از بسیج به عنوان نیروی مؤمن، متعهد و همیشه در صحنه انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: ما هرگز به دید یک نیروی نظامی به بسیج نمی‌نگریم بلکه معتقدیم که این نیرو حافظ تمام صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب است که با فرمان امام راحل در سال 58 پایه‌گذاری شده و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که همه از ثمره آن استفاده می‌کنند.

در این مراسم با پیام سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین از طریق ویدیو کنفرانس، سالن‌های 9 دی در نیر و نمین به صورت همزمان افتتاح شد.

انتهای پیام/62004/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول