اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

بهره‌برداری از بیمارستان بانه نیازمند اعتبار 20 میلیارد تومانی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان اتمام و بهره‌برداری از بیمارستان 90 تختخوابی بانه را نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار دانست.

بهره‌برداری از بیمارستان بانه نیازمند اعتبار 20 میلیارد تومانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدصادق وجدی پنج‌شنبه‎شب در حاشیه نشست بررسی روند ساخت بیمارستان بانه به خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیمارستان بانه 43 درصد پیشرفت دارد و برای روند ساخت آن نیاز به سرمایه‌گذاری و اختصاص اعتبار است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اضافه کرد: بیمارستان 90 تختخوابی صلاح‌الدین ایوبی بانه در زمینی به مساحت 53 هزار مترمربع ساخته می‌شود.

وجدی تصریح کرد: تاکنون برای این پروژه 5 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است و برای بهره‌برداری کامل از آن بیش از 20 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که بخش خصوصی بخواهد در این پروژه سرمایه‌گذاری کند، می‌تواند از زمینی که در اختیار قرار دارد برای سودآوری با احداث فضاهای مرتبط با بحث بهداشت و درمان استفاده کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کرد تا بتوان روند توسعه و پیشرفت در دو حوزه زیربنایی راه و مسکن را در کردستان تسریع بخشید.

وجدی افزود: کیفیت‌بخشی و تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان است و انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم به نهاد خاصی مرتبط نیست و همگی باید در این راه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی همچنین پیشرفت بیمارستان 160 تختخوابی سقز را 37 درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه هم 21 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شایان ذکر است؛ بیمارستان‌های جدید سقز و بانه جایگزین بیمارستان‌های قدیمی این دو شهر می‌شود.

به گزارش فارس معاونین وزرای بهداشت و درمان و راه و شهرسازی به مدت دو روز از روند ساخت بیمارستان‌های سقز، بانه، سروآباد و دهگلان بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/79001/ب30/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول