اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق غرب شهرستان اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از 10 پروژه‌ برق‌رسانی با 8 میلیارد ریال اعتبار

مدیر امور برق غرب شهرستان اصفهان از بهره‌برداری از 10 پروژه‌ برق‌رسانی با 8 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

بهره‌برداری از 10 پروژه‌ برق‌رسانی با 8 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، علیرضا فاتحی از جابجایی شبکه‌های 20 کیلوولت و فشار ضعیف خبر داد و اظهار داشت: تبدیل شبکه‌های هوایی به کابل‌های ‌زمینی، جمع‌آوری ترانسهای هوایی و به‌روز‌رسانی تجهیزات فنی و مهندسی با نصب ترانس‌های کمپکت، تجهیز پست‌های زمینی از جمله فعالیت‌های این امور بوده است.

وی افزود: ایجاد توسعه به همراه رعایت و حفاظت از محیط زیست در پروژه‌های این امور با توجه به اینکه محدوده‌ی جغرافیایی آن ریه و تنفس اصفهان را در بر می‌گیرد از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که زیرساخت‌های برق‌رسانی را تشکیل داده است.

مدیر امور برق غرب شهرستان اصفهان تصریح کرد: برق‌رسانی مطمئن و پایدار، رفع حریم شبکه‌ها،کاهش خاموشی‌های ناخواسته، افزایش قابلیت مانور شبکه، تعادل بار فیدرها و افزایش قابلیت اطمینان شبکه و برق‌رسانی به متقاضیان جدید  از مهم‌ترین اهداف اجرایی کردن این پروژه‌ها بوده است.

وی با اشاره به متعادل‌سازی بار و بهینه‌سازی شبکه‌ها، بیان داشت: تنها در پروژه‌ی بابوکان نزدیک به 5/1 کیلومتر شبکه بازسازی شد و همچنین طرح‌هایی که در خیابان امام خمینی، بابوکان طالقانی، خیابان‌های شهیدان منیرخانی، ردانی‌پور، خیابان‌های باهنر، میرزا طاهر، آتشگاه و کهندژ فراهم شد، بیش از 5 هزار و 500 متر شبکه‌ی فشار متوسط احداث و 1500 متر شبکه‌ی فشار ضعیف پیاده‌سازی و در مدار قرار گرفت.

گفتنی است؛ امور برق غرب دارای 99 هزار و 36 مشترک است که 79 هزار و 191 نفر در بخش خانگی، دو هزار و 197 نفر در بخش عمومی، 432 نفر در بخش کشاورزی، یک هزار و 89 نفر در بخش صنعتی و سایر مصارف 161 هزار و 32  مورد را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/63012/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول