اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد بحران کرمانشاه:

پس لرزه‌ها در کرمانشاه خسارتی نداشته است/ برخی رسانه‌ها از دامن زدن به شایعات بپرهیزند

مدیرکل ستاد مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه گفت: پس ‌لرزه‌های روز گذشته تاکنون در استان کرمانشاه هیچ خسارتی در پی نداشته و شایعاتی که توسط برخی رسانه‌ها و افراد اعلام شده، معتبر نیست.

پس لرزه‌ها در کرمانشاه خسارتی نداشته است/ برخی رسانه‌ها از دامن زدن به شایعات بپرهیزند

محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: زلزله و پس‌لرزه‌های روز گذشته تاکنون در شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه تا این لحظه هیچ خسارتی در پی نداشته است.

نجفی تصریح کرد: عمق این زلزله در خاک عراق بوده و هیچ گزارشی مبنی بر وارد آمدن خسارت از سوی مقامات و منابع رسمی در استان کرمانشاه اعلام نشده و هر گونه اطلاعات و اخبار معتبر از سوی مدیریت بحران اعلام می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های امدادی در حال آماده باش هستند، گفت: آمادگی کامل برای امدادرسانی در شرایط بحرانی را داریم و شایعاتی که توسط برخی رسانه‌ها و افراد اعلام شده، معتبر نیست.

این مسئول با بیان اینکه گزارشات مربوطه را از طریق منابع رسمی همچون دهیاران، بخشداران و فرمانداران دریافت می‌کنیم، متذکر شد: تنها مورد جزئی که وجود دارد، چند نفر در شهرستان گیلان‌غرب بر اثر ازدحام جمعیت هنگام خروج از منزل دچار پیچیدگی پا و جراحت بسیار جزئی شده‌اند. 

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول