اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 15 روز از انتصاب استاندار همدان انجام شد

برگزاری نخستین هم‌اندیشی اهالی رسانه با استاندار همدان

به دعوت استانداری همدان نخستین هم‌اندیشی اهالی رسانه و مطبوعات با استاندار جدید این استان بعد از گذشت تنها 15 روز از آغاز کار محمدناصر نیکبخت برگزار شد.

برگزاری نخستین هم‌اندیشی اهالی رسانه با استاندار همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نخستین هم‌اندیشی اهالی رسانه با محمدناصر نیکبخت استاندار جدید استان همدان با حضور مدیران مسئول، سرپرستان و سردبیران روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و نشریات محلی استان همدان برگزار شد.

این نشست با استقبال اهالی رسانه و مطبوعات فعال استان همراه بود و دست‌اندرکاران عرصه اطلاع‌رسانی استان هر کدام نقطه نظرات خود را در مورد پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف و همچنین مسائل صنفی ارائه کردند.

در این مراسم محمدرضا عارف رئیس خانه مطبوعات به ارائه گزارشی از وضعیت رسانه‌های استان پرداخت و سپس نصرت‌الله طاقتی‌احسن به نمایندگی از اصحاب رسانه نقطه نظرات فعالان اطلاع‌رسانی استان را طرح کرد.

در این جلسه مدیرمسئول روزنامه همدان پیام مواردی از قبیل مشکل مسکن خبرنگاران، مشکلات اداری اهالی رسانه، مسائل رفاهی و معیشتی، تعاملات رسانه‌ای، مشکلات و موارد اقتصادی و همچنین بحث‌های فرهنگی و آموزشی مرتبط با اصحاب مطبوعات را برشمرد و همه این موارد با جزئیات بیشتر طی نامه‌ای در اختیار استاندار همدان قرار داد.

سپس مدیران مسئول، سرپرستان، سردبیران روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و نشریات محلی همدان در مورد مشکلات، مسائل موجود در عرصه خبر و همچنین پیشنهادات در مورد روند اجرای بهتر مسائل استان ارائه کرده و همچنین از خدمات ارزنده مسلم مخفی مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان تقدیر کردند.

استاندار همدان نیز طی سخنانی از اصحاب رسانه خواست تا به تحقق شعار «همت همگانی برای توسعه همدان» از هیچ کوششی دریغ نکنند.

گزارش مشروح این مراسم متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول