اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه فارس خبر داد

پیگیری تشکیل کانون‌های مرتبط با رسانه

مسئول بسیج رسانه فارس از پیگیری کانون‌های مرتبط با رسانه در این استان تا روز بسیج رسانه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

پیگیری تشکیل کانون‌های مرتبط با رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج همه‌جانبه و مردمی حول شخصیت امام، رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت که توانست واژه  «امت» را از مفهوم کتابی و نظری به یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین اصول جهانی تبدیل کند.

وی افزود: بسیج، هسته اصلی امت اسلامی بوده که مانند قلب تپنده آن عمل می‌کند و استمرار ارتقا و توان حوزه نفوذ انقلاب در عرصه بین‌الملل در گرو اقتدار و قدرت بسیج است.

قزل‌سفلی با بیان اینکه نمی‌توان اقتدار و شکوه امروز بسیج را با سال‌های آغازین آن مقایسه کرد، تصریح کرد: امروز بیش از 20 قشر تخصصی در بسیج فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها بسیج رسانه است.

مسئول بسیج رسانه استان فارس ادامه داد: ایران به دلیل مذاکرات ژنو سه، در کانون توجه جهانیان است، مذاکراتی که در آن فرانسه نقش پلیس بد را بازی کرد و در حالی که هنوز چند روزی از مذاکره ژنو 2 نگذشته بود که رئیس‌ جمهورش برای خوش‌رقصی به رژیم صهیونیستی سفر می‌‌کند و نشان داد کسانی که از مذاکره دم می‌زنند، مذاکره را قبول ندارند.

وی اضافه کرد: مذاکرات ژنو 3 تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و دیپلمات‌های ما کاری سخت در پیش دارند و همان‌گونه که حضرت آقا فرموده‌اند دیپلمات‌های ما از بچه‌های انقلابی و مورد تائید ملت و رهبری بوده و دعای مردم پشت سر آن‌ها است.

قزل‌سفلی بیان داشت: ورود به هفته بسیج با عملیات تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت همراه است که ماهیت صهیونیستی آن بر ما پوشیده نبوده و جا دارد به مردم ایران و لبنان و همچنین خانواده‌های شهدا تسلیت عرض کنم.

مسئول بسیج رسانه استان فارس در برشمردن برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج، بیان کرد: در ادامه نشست‌های تعاملی که با مدیران ارشد این استان دنبال شده ‌است در هفته آینده نشستی با استاندار فارس برگزار می‌شود با این هدف که رسانه‌ها پیشنهادات خود را به مدیر ارشد جدید این استان ارائه دهند تا این مسئول بتواند در مدیریت فارس این نظرات را به کار گیرد.

وی همچنین به مسابقه فرهنگی «بسیج در قاب رسانه» که در قالب یادداشت، مصاحبه، عکس، طنز و کاریکاتور با موضوع بسیج از اول آذر تا 10 دی اشاره کرد که خبرنگاران این استان از طریق پست الکترونیک سازمان بسیج یا مراجعه حضوری می‌توانند آثار خود را تحویل دهند.

قزل‌سفلی بیان داشت: از برنامه‌های دیگر ما، دیدار کارگروه منشور اخلاقی اصحاب رسانه با علمای شیراز بوده که باید گفت این کارگروه دو وظیفه دارد و آن تدوین محورهای محتوایی و طراحی قالب شکلی این منشور برای استفاده بهتر در فضای رسانه است که در این راستا به خدمت علمای شیراز می‌رسیم تا از نقطه نظرات‌ آنان استفاده کنیم.

مسئول بسیج رسانه استان فارس ادامه داد: دیداری با پیشکسوتان رسانه‌ای داریم تا طلیعه‌ای برای ارج نهادن به این عزیزان به همراه دیدار از یک خانواده شهید رسانه در هفته بسیج باشد.

قزل‌سفلی تصریح کرد: در حال تدارک و تدوین بانک کامل اطلاعات شهدا، جانبازان و ایثارگران استان فارس هستیم و تاکنون هشت شهید رسانه‌ای داشتیم و با پیگیری‌های بیشتر متوجه شدیم که 11 شهید رسانه‌ای در فارس وجود دارد و با پیگیری‌ها احتمال افزایش شهدای رسانه‌ای این استان می‌رود.

وی همچنین به تهیه و انتشار ویژه‌نامه «برف» که مخفف «بسیج رسانه فارس» است، با هدف ارتباط‌گیری بهتر مجموعه بسیج رسانه با اصحاب رسانه اشاره کرد.

مسئول بسیج رسانه استان فارس خاطرنشان کرد: در هفته بسیج «کانون بسیج رسانه شیراز» افتتاح می‌شود و همچنین به سازماندهی انجمن‌های مرتبط با رسانه از جمله انجمن خبرنگاران و عکاسان، در هفته بسیج می‌پردازیم.

انتهای پیام/2448/صا40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول