اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کرمان:

طرح مکنا در واحدهای انتظامی کرمان اجرا می‌شود

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: طرح مکنا بر اساس اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی و با هدف تکریم ارباب‌رجوع در واحدهای انتظامی استان کرمان اجرا می‌شود.

طرح مکنا در واحدهای انتظامی کرمان اجرا می‌شود

مجید حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه مهمترین هدف اجرای طرح مکنا تکریم ارباب‌رجوع در واحدهای انتظامی استان است، اظهار داشت: در این طرح وظایف تمام رده‌ها به طور مشخص تعریف شده و هر یک از آنان در افزایش سطح کیفی خدمات قابل ارائه در ناجا وظایف خاصی دارند.

وی بیان داشت: همکاری و تعامل بین رده‌ها در ناجا به استقرار هر چه بیشتر این سیستم و بهبود مستمر آن کمک می‌کند.

معاون هماهنگ کننده پلیس کرمان با تقدیر از نحوه اجرای طرح مکنا در مجموعه کلانتری‌های استان کرمان ابراز داشت: نظارت مستمر و بازدیدهای پیاپی بر اجرای این طرح در سطح استان به صورت جدی است.

وی خاطر نشان کرد: بهسازی محیط فیزیکی کلانتری‌ها و ایجاد فضای مناسب با شأن مراجعه‌کنندگان، رضایت‌مندی مردم، توسعه فضای اسلامی و انقلابی در یگان‌های ارائه دهنده خدمات عمومی، تحول در شیوه‌ها و روش‌های ارائه خدمات به مردم از اهداف این طرح است.

حبیبی افزود: این طرح به منظور کیفیت و رشد تعالی در یگان‌های پلیس آغاز شده و یکسان‌سازی روش اجرای فرآیندهای مورد استفاده در یگان‌های انتظامی و اصلاح و بهبود مستمر آن به منظور افزایش میزان رضایت شهروندان از مزیت‌های اصلی مکنا است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در اجرای این طرح در کلانتری‌ها آموزش همگانی، مشارکت عمومی و مشاوره با جدیت بیشتری برای جلب اعتماد عمومی شهروندان پیگیری می‌شود.

وی گفت: تمرکز و تلاشی که در سال‌های اخیر برای مطلوب‌سازی و استانداردسازی رفتار و مدیریت رفتار سازمانی در کلانتری‌ها انجام شد، گامی بلند در راستای حرفه‌ای‌تر شدن رفتار پلیس و بر اساس اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی است.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول