اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سلطانیه خبر داد

واگذاری زمین برای استقرار نیروی انتظامی در سلطانیه

سرپرست فرمانداری سلطانیه از واگذاری زمین برای استقرار نیروی انتظامی در سلطانیه خبر داد.

واگذاری زمین برای استقرار نیروی انتظامی در سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس شورا و بخشدار باغ‌حلی ظهر امروز با حضور در فرماندهی انتظامی استان زنجان با فرمانده انتظامی استان زنجان دیدار کردند.

در ابتدای این مراسم، امام جمعه سلطانیه ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای فرمانده انتظامی استان زنجان و همکاران زحمتکش نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی حافظ ثبات و امنیت است.

در ادامه سرپرست فرمانداری سلطانیه ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌دریغ نیروی انتظامی در زمینه واگذاری زمین برای استقرار نیروی انتظامی در سلطانیه اعلام آمادگی کرد.

احمد ذوالقدر افزود: با پیگیری‌ها و دستورات فرماندهی انتظامی استان و پیگیری معاونت‌ها همه مقدمات برای استقرار و حضور عوامل انتظامی در سلطانیه فراهم شده است.

وی ضمن ارزشمند دانستن اقدامات نیروی انتظامی افزود: پس از گذشت چند ماه از شهرستان شدن سلطانیه و پیگیری‌های مداوم و مستمر برای استقرار هشت اداره در سلطانیه، پیگیری استقرار نیروی انتظامی همچنان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است.

سرپرست فرمانداری سلطانیه اضافه کرد: زمین در نظر گرفته شده برای استقرار نیروی انتظامی برای تحویل به نیروی انتظامی آماده و مهیا است.

در پایان این مراسم سردار علیرضا صالحی، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سلطانیه به عنوان شهر توریستی برای استان زنجان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/2308/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول