اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

آماده‌باش نیروی انتظامی کرمانشاه در پی وقوع زلزله

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از روز گذشته و لحظاتی پس از وقوع زلزله در شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه، نیروی انتظامی گشت‌های ویژه خود را برای تامین امنیت مردم به حالت آماده‌باش درآورد.

آماده‌باش نیروی انتظامی کرمانشاه در پی وقوع زلزله

سردار کریم کشوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: از روز گذشته و لحظاتی پس از وقوع زلزله در شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه، نیروی انتظامی گشت‌های ویژه خود را برای تامین امنیت مردم در معابر و منازل به حالت آماده باش درآورد.

کشوری تصریح کرد: نیروی انتظامی براساس رزمایش‌ها و آمادگی قبلی به‌سرعت برای تأمین امنیت مردم وارد عمل شد و گشت‌های نیروی انتظامی تا صبح مشغول گشت‌زنی و کنترل اوضاع بودند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، نیروی انتظامی همچنین عضو ستاد بحران نیز هست و در مواقع بحرانی برنامه‌های خاص انتظامی برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و رخ دادن جرائم اجرا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با آمادگی کامل در مواقع بحرانی آماده ارائه خدمت به شهروندان و تامین امنیت نقاط بحران‌زده است.

انتهای پیام/2700/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول