اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

مردمی کردن اقتصاد با تفکر بسیجی تنها راه چاره ماست

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: مردمی کردن اقتصاد با تکیه بر تفکر بسیجی و عزم و اراده تمام ملت ایران در غلبه بر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها تنها راه چاره ماست.

مردمی کردن اقتصاد با تفکر بسیجی تنها راه چاره ماست

هاشم مظفری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با محور اقتصاد مقاومتی و حضور بسیج در عرصه تحقق این شعار اظهار داشت: همانگونه که حضور بسیج در تمام عرصه‌ها برای انقلاب اسلامی ثمرات و نتایج مطلوب به همراه داشته حضور آنها در عرصه اقتصادی نیز می‌تواند به استقلال و خودکفایی جامعه کمک کند.

وی مشارکت بسیجیان را در عرصه عمرانی و اجرایی کشور بسیار راهگشا و دارای ارزش فراوان توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه بسیج متعلق به آحاد ملت است و استفاده از این ظرفیت کم خرج و کم هزینه است ورود تفکر بسیج به عرصه‌های اقتصادی می‌تواند نقش کلیدی در شکوفایی و سازندگی واقعی به همراه داشته باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: با همین تفکر است که می‌توان کارها را در عرصه اقتصادی، اجتماعی سازش‌ناپذیر در برابر بیگانگان رو به جلو حرکت داد و در یک فضای آرام و کم دغدغه کشور را از گذرگاه‌های سخت و بحرانی عبور داد.

مظفری ضرورت پررنگ شدن جایگاه بسیج در عرصه‌های اقتصادی را به مانند عرصه دفاعی، سازندگی و فرهنگی یادآور شد و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی می‌تواند روح کار و تلاش، ایثار و جهاد را تقویت کرده و تنها مسیر برون رفت از مشکلات و نارسایی‌ها باشد.

این مسئول بیان داشت: بسیجیان با توجه به اینکه دارای روحیه کم توقع هستند می‌توانند در عرصه‌های مختلف صلابت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و جلوی اقتصاد شکننده داخلی را با تقویت بنیه‌های تولیدی بگیرند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ادامه داد: اگر در عرصه جنگ تحمیلی جوانان این مرز و بوم جان هدیه کردند تا انقلاب روی پای خود بایستد در عرصه اقتصادی نیز با تکیه بر شعار اقتصاد مقاومتی می‌توان با روحیه و تفکر بسیجی کاری کرد تا وابستگی‌ها به حداقل رسیده و همه خانواده‌های ایرانی با قناعت و صرفه‌جویی بتوانند تحریم‌های شکننده دشمنان را خنثی کنند.

مظفری تاکید کرد: امروز عرصه صنعت، تولید و کشاورزی به نیروهای متعهد و دارای روحیه بسیجی نیاز دارد که در این عرصه باید با تمام توان حاضر شد و دشمنان را به نقطه تسلیم وا داشت.

وی مردمی کردن اقتصاد را همان احیای تفکر بسیجی و دلاورمردی توصیف کرد و یادآور شد: بسیجیان امروز در عرصه اقتصادی و تولیدی به ویژه با تکیه بر توانمندی روستاها و تولید مایحتاج ضروری وارد شده‌اند و آنگونه که بنده سراغ دارم در تولید محصولات کشاورزی اعم از زراعی، باغی و دامی ورود این نیروها ورود کارگشا خواهد بود.

این استاد دانشگاه در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: تا زمانی که ما اقتصادمان را از وابستگی به نفت و برخی تک صادراتی‌ها خارج نکنیم امکان نجات اقتصادی وجود ندارد و باید بسیاری از ظرفیت‌های اقتصادی را آزاد‌سازی کنیم تا شاهد حضور نیروهای توانمند و فداکار انقلابی باشیم.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول