اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم آذر

تیم کشتی شهدای زنجان به مصاف تیم ثامن‌الحجج می‌رود

دبیر هیئت کشتی استان زنجان گفت: مسابقه دور بعدی تیم کشتی شهدای زنجان با تیم ثامن‌الحجج مشهد برگزار می‌شود.

تیم کشتی شهدای زنجان به مصاف تیم ثامن‌الحجج می‌رود

عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان زمان برگزاری هفته سوم کشتی شهدای زنجان را در لیگ برتر هشتم آذر ماه اعلام کرد و اظهار داشت: ‌این مسابقات در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی 15 خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی تیم ثامن‌الحجج مشهد را حریف تیم کشتی شهدای زنجان اعلام کرد و افزود: تیم ثامن‌الحجج از تیم‌های صاحب عنوان در لیگ برتر است.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان موقعیت تیم کشتی ثامن‌الحجج را مشابه تیم زنجان اعلام کرد و گفت: تیم کشتی ثامن‌الحجج یک برد و یک باخت دارد.

این مسئول از حضور 9 کشتی‌گیر غیر بومی در تیم شهدای زنجان خبر داد و گفت: هفت کشتی‌گیر بومی هم در این تیم عضویت دارند.

محمدی، کاظم شیرزادی و نادر حاج آقانیا را دو کشتی‌گیر وزن 55 کیلویی تیم شهدای زنجان اعلام و اضافه کرد: مهدی قربان‌نژاد و میلاد طهماسبی‌زاده دو کشتی‌گیر وزن 60 کیلویی تیم شهدای زنجان در لیگ برتر هستند.

وی مهرشاد اکبری و میثم حیدری را کشتی‌گیران وزن 66 کیلویی تیم کشتی شهدای زنجان در لیگ برتر اعلام کرد.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان مهدی محمدی و حسین الیاسی را دو عضو تیم کشتی شهدای زنجان در وزن 74 عنوان و تصریح کرد: سیاوش پازوکی، فتح الله قزلباش و علی ابرار باقرپور سه کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم این تیم هستند.

این فعال مذهبی وحید درامی مقدم، مهرداد اژگان و سعید امیری را سه ورزشکار عضو تیم کشتی شهدای زنجان اعلام کرد و افزود: سعید زرینی و رضا نظری هم کشتی‌گیران عضو این تیم در وزن 120 کیلو هستند.

محمدی متذکر شد: با توافقات انجام شده با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تیم کشتی شهدای زنجان با سقف اعتباری 200 میلیون تومان بسته شده است.

وی رسول نوروزی را سرمربی تیم کشتی شهدای زنجان اعلام کرد و اذعان داشت: این تیم با سرپرستی یوسف محمدی در مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول