اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور تیم کشتی امام رضا قائمشهر در لیگ فرنگی کشور

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور تیم باشگاه امام رضا (ع) قائمشهر در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور خبر داد.

حضور تیم کشتی امام رضا قائمشهر در لیگ فرنگی کشور

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در فصل جاری رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی کشور تاکنون پنج تیم اعلام آمادگی کردند که نماینده مازندران نیز حضور دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون تیم‌های هیئت کشتی البرز و اصفهان،صبای قم و اداره ورزش و جوانان اندیمشک به همراه باشگاه امام رضا (ع) قائمشهر اعلام آمادگی کردند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه از پیشنهاد هیئت استان برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشتی بزرگسالان کشور خبر داد و افزود: مازندران برای میزبانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در تنکابن را به فدراسیون پیشنهاد داد.

قادری در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان استان در ساری ابراز داشت: در این رقابت بیش از 200 کشتی‌گیر به روی تشک رفتند که نفرات انتخابی تیم منتخب مازندران نیز معرفی شدند.

وی در پایان از برگزاری هفته دوم لیگ برتر کشتی  آزاد کشور خبر داد و اظهار داشت: هر سه نماینده کشتی مازندران تیم‌های خونه به‌خونه بابل، گاز مازندران و هیئت کشتی رستمکلا در این هفته مهمان حریفان خود هستند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول