اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 وزن روز دوم صورت می‌گیرد

7 فرنگی‌کار قمی به دنبال کسب مدال کشتی قهرمانی کشور

7 عضو تیم کشتی فرنگی استان قم در دومین روز پیکارهای کشتی عمومی قهرمانی بزرگسالان کشور با حریفان خود سرشاخ می‌شوند.

7 فرنگی‌کار قمی به دنبال کسب مدال کشتی قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور امروز در حالی پیگیری می‌شود که کشتی‌گیران مدعی از تمام استان‌ها بعد از رقابت در روز نخست در چهار وزن 55، 84، 96 و 120 کیلوگرم، امروز در سه وزن در تلاش برای کسب مدال با یکدیگر پیکار می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این دوره از پیکارها قرار است امروز سه‌شنبه بیست و هشتم آبان‌ماه پیکارهای سه وزن باقی‌مانده به انجام برسد و بر همین اساس کشتی‌گیران اوزان 60، 66 و 74 کیلوگرم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم کشتی فرنگی استان قم در دومین روز برگزاری رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور به میزبانی هیئت کشتی استان ایلام بعد از کسب یک مدال در رقابت‌های چهار وزن روز نخست، در سه وزن به دنبال کسب مدال هستند تا قم یکی از تیم‌های موفق این دوره باشد.

دومین دوره رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور تا امشب در سالن قلاویزان شهرستان ایلام برگزار می‌شود و در حالی که در چهار وزن نخست این پیکارها 90 کشتی‌گیر برای قرارگرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم به مصاف یکدیگر رفتند، در سه وزن دوم 107 کشتی‌گیر روی تشک می‌روند.

بر اساس وزن‌کشی چهار وزن نخست این رقابت‌ها در وزن 55 کیلوگرم 22 نفر به رقابت پرداختند اما ابوالفضل قادری از قم توفیقی در کسب مدال پیدا نکرد، در وزن 84 کیلوگرم 31 نفر کشتی گرفتند اما قم نماینده‌ای نداشت، در وزن 96 کیلوگرم 21 نفر مدعی کسب مدال بودند در حالی که علی‌اکبر محمدی از قم صاحب نشان برنز شد و در وزن 120 کیلوگرم نیز رقابت‌ها با حضور 16 نفر به انجام رسید ولی عباس نوری و محمدجواد محمدی‌فر از قم توفیقی در کسب مدال نداشتند.

بعد از اینکه 6 کشتی‌گیر قمی نیز در روز نخست این پیکارها با حریفان خود مسابقه دادند و از بین آن‌ها علی‌اکبر محمدی در وزن 96 کیلوگرم به مدال برنز رسید، از امروز نیز هفت فرنگی‌کار دیگر قمی در سه وزن باقی‌مانده برابر حریفان به روی تشک می‌روند.

رقابت‌های اوزان 60، 66 و 74 کیلوگرم روز دوم مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور در حالی امروز برگزار می‌شود که قم در وزن 60 کیلوگرم 2 نماینده دارد، در وزن 66 کیلوگرم یک کشتی‌گیر و در وزن 74 کیلوگرم نیز چهار فرنگی‌کار به این رقابت‌ها اعزام کرده است.

بر این اساس در وزن 60 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی و محسن رضایی، در وزن 66 کیلوگرم مهدی عطارد و در وزن 74 کیلوگرم محسن معصومی، مهدی ابراهیمی، بهرام جلالی و محمدعلی حیدری تلاش خود را برای کسب مدال انجام می‌دهند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول