اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه:

تفکر بسیجی لازمه اعتلای فرهنگ اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه وجود تفکر بسیجی را برای اعتلای فرهنگ اصیل و سعادت‌بخش اسلامی ضروری دانست.

تفکر بسیجی لازمه اعتلای فرهنگ اسلامی است

حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: امروز نظام اسلامی به برکت وجود بسیج حضور مقتدرانه‌ای در عرصه جهانی دارد و حضور بسیج برای اعتلای نظام اسلامی ضروری است.

وی افزود: قبل از اسلام نیز افرادی در کنار انبیاء الهی با نیت خدایی حضور داشتند که به آن‌ها «ربی» گفته می‌شد و امروز نیز به‌عنوان بسیج از آن‌ها یاد می‌شود که نیروهایی خدایی هستند و بدون اجر و مزد رهبران دینی را حمایت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر نقش تعیین‌کننده حضور بسیج در صحنه خاطرنشان کرد: امروز به لطف خداوند متعال تمام مردم ایران بسیجی هستند و حتی در شرایط تحریم‌ها نیز با وجود تحمل رنج‌های فراوان هرگز از راه خدا و ادامه مسیر انقلاب اسلامی سست نمی‌شوند.

به گفته وی، در حال حاضر کشور ایران با جمعیت 70 میلیون نفری در مقابل دنیایی با 7 میلیارد نفر جمعیت قرار دارد و اگر مسیر را ادامه دهیم و اهل استقامت باشیم، آن‌گاه پیروزی نهایی با ماست که این‌ها از اثرات حضور بسیج در صحنه است.

گودرزی وجود تفکر بسیجی را برای اعتلای فرهنگ اصیل و سعادت‌بخش اسلامی ضروری دانست و تصریح کرد: بسیج در هر عرصه‌ای که حضور پیدا می‌کند برای سعادت بشر است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: بسیج هیچ‌گاه به دشمن اجازه استفاده از فرصت‌ها را نمی‌دهد، نه زمانی‌که جنگ نظامی بود اسلحه خود را زمین گذاشت و نه در حال حاضر که جنگ فرهنگی است اسلحه را زمین خواهد گذاشت.

این مسئول در خصوص تاثیر‌گذاری بسیج اذعان داشت: دشمن اگر در بعد سیاسی صحنه را ترک کرد به‌خاطر این بود که بسیج در صحنه حضور داشت و در شرایط جنگ اقتصادی نیز بسیج باید در صحنه باقی بماند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول