اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج زنان کرمانشاه خبر داد

برگزاری یادواره حضرت رقیه(س) و نمایشگاه عفاف در کرمانشاه

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه و یادواره حضرت رقیه(س) در مدارس دخترانه در هفته امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

برگزاری یادواره حضرت رقیه(س) و نمایشگاه عفاف در کرمانشاه

فرنگیس الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه در هفته امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

وی برپایی یادواره حضرت رقیه (س) در مدارس دخترانه استان کرمانشاه، نشست بانوان با موضوع ترویج فرهنگ تذکر لسانی در خانواده و گردهمایی بانوان ادارات با هدف تذکر لسانی را از دیگر برنامه‌های دفتر امور بانوان در این هفته عنوان کرد.

به گفته الماسی، گردهمایی بانوان در سالن کانون بسیج با پیام عاشورایی و عفاف عاشورایی در روز بیستم آبان‌ماه سال‌جاری مصادف با هفتم محرم از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دفتر امور بانوان محسوب می‌شود.

مسئول دفتر امور بانوان ستاد احیای امر به معروف نهی از منکر استان کرمانشاه تاکید کرد: دفتر امور بانوان کار تربیت 36 مربی در سطح استان کرمانشاه را برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ستاد احیا بر عهده دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: این مربیان با هدف آموزش عفاف و حجاب در خانواده‌ها در کارگاه آموزشی در این رابطه حضور خواهند داشت و به ترویج ارزش‌ها و رعایت حجاب در جامعه و در قشر زنان می‌پردازند.

انتهای پیام/2700/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول