اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

بسیج کارآمدترین الگو برای عبور از گردنه‌های دشوار تاریخ است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پیامی بسیج را کارآمدترین نمونه و الگو برای حرکت در مسیر پیشرفت و عبور از گردنه‌های دشوار تاریخ عنوان کرد.

بسیج کارآمدترین الگو برای عبور از گردنه‌های دشوار تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان و عموم مردم شریف استان کرمانشاه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: بسیج کارآمدترین نمونه و الگو برای حرکت در مسیر پیشرفت و عبور از گردنه‌های دشوار تاریخ و محصول دوراندیشی و ژرف‌نگری بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این پیام می‌افزاید: بسیج نه تنها یک نهاد راهبردی و مردمی برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، بلکه یک فرهنگ فراگیر بر گرفته از آموزه‌های اسلامی و مکتب امام راحل است که در همه مقاطع سرنوشت‌ساز با بهره‌گیری از نیروهای جوان و مومن، تعیین‌کننده بوده است.

در ادامه این پیام آمده است: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج را مجموعه‌ای صادق و امتحان پس‌داده عنوان می‌کنند مدال افتخار بر سینه‌هایی است که در آن‌ها قلوب با ایمان و سرشار از حب ولایت می‌تپد.

این پیام در پایان با اشاره به قرار داشتن در هفته بسیج و نزدیکی سال‌روز فرمان تاریخی امام (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین، تصریح می‌کند: پنجم آذر ماه سال‌روز تشکیل لشکر مخلص خداست و من این روز مبارک را به همه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم غیور و ولایت‌مدار استان کرمانشاه تبریک عرض کرده و آرزو می‌کنم همه ما به‌عنوان یک قطره در دریای بسیج در میدان حراست از دست‌آوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی سربلند باشیم.

انتهای پیام/2700/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول