اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی به مناسبت هفته کتاب

14 کتاب در لرستان رونمایی شد/ 103 نفر از فعالان عرصه کتاب لرستان تجلیل شدند

با حضور جمعی از مسئولان لرستانی و ناشران 14 عنوان کتاب چاپ شده در سال جاری رونمایی شد.

14 کتاب در لرستان رونمایی شد/ 103 نفر از فعالان عرصه کتاب لرستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عصر امروز در مراسم تجلیل از خادمان نشر لرستان و رونمایی از کتاب‌های جدید اظهار کرد: امروز از  103 نفر از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در استان تجلیل می‌شود.

ماشاالله امان الهی بهاروند گفت: تجلیل از فعالان عرصه کتاب با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه افرادی که به صورت فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی فعالیت جدی داشته‌اند، تجلیل شدند، افزود: این مراسم باعث می‌شود، تا از این طریق گامی موثر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان برداشته شود.

وی هفته کتاب و تقدیر از خدمات انجام شده توسط این افراد را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: در این روز 14 عنوان کتاب جدید در سال جدید چاپ شده، نیز رونمایی شد.

بهاروند خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف شامل شناخت لرستان، اخلاق اسلامی، بوم و باور، گذر عمر، راهیان خرابات، نبض خاکریزها را بگیر، مجموعه مقالات لرستان و ایران، تاریخ ایران در لرستان، نمازجمعه، سجاده‌های خونین، فرهنگ بازی‌های سنتی لرستان، پیشگیری و درمان بیماری‌ها، کبوتران خونین بال خرمشهر، درآمدی بر هستی شناسی زبان لکی، عکاسی در مطبوعات و 40 سال همگام با مطبوعات عنوان کرد.

لازم به ذکر است، در این مراسم فعالان در ادارات امور کتابخانه‌های عمومی، دانشگاه، کانون‌های مساجد، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تجلیل شدند.

انتهای پیام/2304/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول