اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه‌های عمومی جزیره خارگ خبر داد

معرفی کتابخانه‌های عمومی خارگ به عنوان کتابخانه برتر استان بوشهر

مدیر کتابخانه‌های عمومی جزیره خارگ از معرفی کتابخانه‌های عمومی خارگ به عنوان کتابخانه برتر استان بوشهر خبر داد.

معرفی کتابخانه‌های عمومی خارگ به عنوان کتابخانه برتر استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شکرالله پری‌غنجه امشب در مراسم تقدیر از فعالان عرصه کتاب و کتابداران برگزیده، اظهار داشت: مطالعه یکی از نکاتی است که خداوند نیز تأکید فراوانی به آن داشته است و مروجان این فرهنگ و مسئولان امر آن قطعاً از اجر و پاداش اخروی بسیاری بهره‌مند خواهند بود.

وی با اشاره به کسب 6 رتبه برتر استانی توسط اداره کتابخانه خارگ، افزود: این جای بسی خوشبختی است که اداره کتابخانه جزیره خارگ به عنوان اداره نمونه استان معرفی شده است و این مهم به واسطه تلاش و همکاری تمام همکاران عزیز بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خارگ تصریح کرد: در همایشی که هفته گذشته در بوشهر برگزار شد، سکینه بیژنی، کتابدار کتابخانه عمومی شهید مهدوی خارگ، به عنوان کتابدار نمونه استان، کتابخانه مشارکتی امام حسین (ع) خارگ به عنوان کتابخانه نمونه مشارکتی استان، حجت‌الاسلام کمالی، موسس کتابخانه مشارکتی امام حسین (ع) به عنوان موسس برتر کتابخانه‌های مشارکتی استان و سمیه نوشادی مسئول کتابخانه مشارکتی امام حسین (ع) به عنوان مسئولان برتر کتابخانه‌های مشارکتی استان بوشهر معرفی شدند.

این مسئول با تقدیر از اهداکنندگان برتر کتاب، عنوان داشت: در این هفته نزدیک به سه هزار کتاب به کتابخانه‌های جزیره خارگ اهدا شده است که در این میان باید تقدیر ویژه‌ای داشت از جناب جمشید رستمی به عنوان برترین اهداکننده کتاب که با اهدای کتابخانه شخصی خود با بیش از 500 جلد کتاب به کتابخانه عمومی شهید مهدوی سهم بسزایی در اجرای این امر خیر در خارگ داشتند.

پری‌غنجه با اشاره به افزایش چشمگیر میزان امانت‌دهی کتاب در خارگ، متذکر شد: با وجود وسعت و تعداد کم کتابخانه‌های خارگ، موفق شدیم بالاترین میزان امانت‌دهی در سطح استان با امانت هفت هزار و 981 جلد کتاب را به خود اختصاص دهیم و این نشان‌دهنده حضور فعال، پرشور و پرتعداد جامعه کتابخوانان در سطح جزیره خارگ است.

وی در پایان با اشاره به هفته بسیج، خاطرنشان کرد: با وجود کمبودها و مشکلات فراوان، همواره در راستای پیاده‌سازی اهداف خود، بسیجی‌وار عمل کردیم و درخواست ما از مسئولان امر نیز این است که برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن آن در جامعه، نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول