اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان خبر داد

برپایی سمینارهای آموزشی نانو برای دانش‌آموزان پایه متوسطه

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری سلسله سمینارهای آموزشی نانو در نواحی و مناطق استان خبر داد.

برپایی سمینارهای آموزشی نانو برای دانش‌آموزان پایه متوسطه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد دانشگر عصر امروز در نشست با معاونان آموزش متوسطه در اردبیل اظهار داشت: در این سمینارهای آموزشی که به منظور آشنایی دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم با علم و فناوری نانو برگزار می‌شود، اطلاعات کاملی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده شده و توصیه‌های لازم برای کسب موفقیت در المپیاد نانو ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: سمینارهای آموزشی نانو با حضور مدرسی از باشگاه نانو از روز شنبه دوم تا 12 آذرماه به ترتیب در منطقه خلخال، ناحیه دو اردبیل، گرمی، ناحیه یک اردبیل، مشگین‌شهر، بیله‌سوار، پارس‌آباد، نمین و نیر ادامه دارد.

دانشگر خاطر نشان کرد: در هر ناحیه و منطقه سه سمینار به ترتیب برای دانش‌آموزان دختر، دانش‌آموزان پسر و دبیران متوسطه دوره دوم برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را آشنایی بیشتر نسل آینده با علوم و فنون جدید و پیشرفته نانو اعلام کرد و ادامه داد: کشور ما امروز در این صنعت مرزها را در نوردیده و به مرحله خوبی از پیشرفت و توسعه دست پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: ‌دانشمندان ما در علم نانو در کنار فناوری‌های جدید و علوم هسته‌ای توانسته‌اند در اوج تهدید و تحریم دشمنان موفق عمل کرده و شایستگی‌های خود را نشان دهند.

جشنواره کارآفرینی طرح کسب و کار در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دومین جشنواره طرح کسب و کار منطقه شمال‌غرب کشور متشکل از استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان به عنوان یکی از برنامه‌های دهمین جشنواره ملی فن‌ آفرینی شیخ بهایی در اردیبهشت سال 93 برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در بخش مسابقه طراحان کسب و کار به پرتال جشنواره به نشانی www.shtf.ir مراجعه کنند.

ایجاد زمینه لازم برای بروز پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها،‌ ایجاد رقابت سالم،‌ تشویق و ترغیب هنرآموزان و هنرجویان برای شرکت فعال در فعالیت‌های علمی شناسایی و بهبود کیفیت آموزش‌های ارائه شده،‌ شناسایی مشکلات هنرستان‌های لازم‌التوجه و توسعه نهادینه کردن فرهنگ کار و کارآفرینی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول