اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری سمینار بهداشت و روان در روستای تلک‌آباد زواره

صبح امروز، سمینار یک‌روزه بهداشت و روان با موضوع روابط والدین و فرزندان در سالن اجتماعات دبستان شهید حاج کتابی روستای تلک‌آباد زواره برگزار شد.

برگزاری سمینار بهداشت و روان در روستای تلک‌آباد زواره

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، صبح امروز سمینار بهداشت و روان با حضور مادران دانش‌آموزان روستای تلک‌آباد زواره در این روستا برگزار شد.

المیرا لایق متخصص اعصاب و روان در این سمینار با اشاره به ضرورت توجه خانواده‌ها به تربیت کودکان اظهار کرد: در تربیت کودکان، اصل تشویق بر تنبیه تقدم دارد و خانواده‌ها باید بین کنترل غیر‌متعارف و رها کردن غیر‌متعارف کودکان، تعادل ایجاد کنند.

وی به اصول مهم در تربیت کودکان اشاره کرد و افزود: ارائه مشوق به کودکان باید متناسب با موفقیت کسب شده توسط آنها باشد.

این متخصص اعصاب و روان با تاکید بر اینکه تعامل مثبت بین فرزندان و والدین و همچنین دیگر فرزندان خانواده در بروز زمینه‌های رشد اجتماعی و هیجانی تأثیر مثبت دارد، تصریح کرد: ارتباط و تعامل کودکان با همدیگر می‌تواند بستر و زمینه‌های رشد اجتماعی آنها را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در تربیت کودکان تشویق بر تنبیه مقدم است، اضافه کرد: تنبیه بدنی و فیزیکی به هیچ عنوان در اصول فرزند‌‌پروری توصیه نمی‌شود، اما اگر تنبیه به صورت عام، جریمه و محروم کردن باشد، می‌تواند در اصول فرزند‌پروری مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول