اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار می‌کند

سمینار آموزشی اصول و مبانی بازاریابی همکارانه در خرم‌آباد برگزار شد

مسئول آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: سمینار آموزشی یک‌روزه‌ اصول و مبانی بازاریابی همکارانه (co. Marketing) چهارشنبه‌ جاری توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

سمینار آموزشی اصول و مبانی بازاریابی همکارانه در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سپیده کوشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه این سمینار آموزشی به صورت رایگان برگزار می‌شود، اظهار داشت: مدرس این سمینار محمدرضا نظری است که فارغ‌التحصیل رشته‌ DBA از دانشگاه BIBS است و در حال حاضر به عنوان مشاور عالی مرکز همکاری‌های فن‌آوری و نوآوری ریاست جمهوری مشغول به کار است.

کوشکی با تصریح اینکه این سمینار روز چهار‌شنبه  15 آبان 92 در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: مبانی بازاریابی پیشرفته، اصول طراحی شبکه بازاریابی، مبانی تدوین استراتژی بازار، مفهوم‌شناسی co. Marketing، چگونگی طرح‌ریزی و اجرای بازاریابی همکارانه و مورد کاوی محتوای این سمینار را تشکیل می‌دهد.

وی، آخرین مهلت ثبت‌نام در سمینار آموزشی اصول و مبانی بازاریابی همکارانه (co. Marketing) را حداکثر تا 13آبان اعلام کرد و اظهار داشت: در پایان دوره گواهینامه‌ معتبر از مؤسسه‌ آموزشی و پژوهشی اتاق ایران به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود و صدور این گواهینامه منوط به حضور شخص متقاضی در دوره است.

مسئول آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بیان داشت: علاقمندان حضور در این سمینار می‌توانند بعد از مراجعه به سایت اتاق خرم‌آباد به نشانی: www.khdccima.ir و تکمیل فرم ثبت‌نام با شماره‌ تلفن‌های: 30 و 29 و 3227919 تماس حاصل کنند، تا ترتیب حضور آن‌ها در این سمینار داده شود.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول