اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رویکرد مهندسی

نخستین سمینار آموزشی پدافند غیرعامل در اراک برگزار شد

نخستین سمینار آموزشی پدافند غیرعامل با رویکرد مهندسی و به همت کانون بسیج مهندسین سپاه ناحیه اراک برگزار شد.

نخستین سمینار آموزشی پدافند غیرعامل در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نخستین سمینار آموزشی پدافند غیرعامل صبح امروز و به منظور افزایش توان علمی و آشنایی بیشتر بسیج مهندسین با آخرین دستاوردهای حوزه پدافند غیرعامل با حضور اساتید دانشگاه مالک اشتر و سازمان انرژی اتمی در سالن پیامبر اعظم اراک برگزار شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این مراسم با بیان اینکه برگزاری نشست‌های مهندسین در حوزه پدافند غیرعامل می‌تواند در کاهش چالش‌ها نقش به سزایی داشته باشد، گفت: در پدافند غیرعامل تمام نهادها، نیروها، سازمان‌ها، صنایع و حتی مردم عادی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.

سردار مهدی صدیقی با تاکید بر اینکه مهندسین بسیجی باید با همت، همدلی و خلاقیت و نوآوری مسائل و مشکلات ساختمانی و ارتقاء ساخت و سازها را هدف قرار دهند افزود: مهندسین بسیجی می‌توانند با بهره گیری از روحیه و تفکر بسیجی در حل بسیاری از مشکلات اسلامی در عرصه‌های سازندگی، اقتصادی و فناوری کمک کنند تا شاهد مدیریتی موثر و کارآمد در عرصه‌های فنی و مهندسی برای مقابله با تهدید دشمن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم از جامعه مهندسین بسیجی انتظار دارند که آنان با نظارت دقیق و همچنین رعایت اصول فنی و مهندسی در پروژه‌های شهرسازی و عمرانی مشکلات حوزه‌های ساختمانی و جاده‌ای کشور را کاهش دهند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: مهندسان بسیجی می‌توانند با توکل بر خدا و اتکاء به تفکر مقدس بسیجی نقطه ضعف‌ها را برطرف و آسیب‌های موجود در زیر ساخت‌های جامعه را کاهش دهند.

صدیقی با بیان نقش مهم بسیج مهندسی در شرایط کنونی کشور ادامه داد: جامعه بسیج مهندسین می‌توانند با همت و تلاش و حمایت مسئولان و استفاده از ظرفیت‌‌های موجود استان به منویات مقام معظم رهبری تحقق بخشند و به رونق هر چه بیشتر تولید بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج از زمان تشکیل تا به امروز در زمینه‌های عمرانی، سیاسی، علمی، اقتصادی و مهار بحران‌ها و مقابله با تهدیدات دشمنان اقدامات ارزشمندی را به منصه ظهور رسانده است، بیان کرد: نقش بسیج در امنیت ملی کشور بسیار اثرگذار بوده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان نقش بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: دوران 8 ساله دفاع مقدس سخت‌ترین دورانی بود که ملت ایران توانست با دیانت و توکل بر خدا با کمترین امکانات در برابر دشمنان ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه بسیج بر گرفته از متن جامعه است اظهار داشت: بسیجیان همواره پس از انقلاب حافظ دستاوردهای انقلاب بوده و در این راه رشادت‌های زیادی داشته‌اند. 

وی با بیان نقش فوق‌العاده و اثرگذار بسیج در عرصه‌های علمی و سازندگی افزود: حضور عالمانه و مقتدرانه بسیج در عرصه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی و نظامی در جنگ نرم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/87001/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول