اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شرکت گاز استان سمنان صورت گرفت

برگزاری سمینار پژوهشی «طراحی و ساخت یک نمونه لوله گردبادی با راندمان بالا»

سمینار پژوهشی «طراحی و ساخت یک نمونه لوله گردبادی با راندمان بالا» در شرکت گاز استان سمنان برگزار شد.

برگزاری سمینار پژوهشی «طراحی و ساخت یک نمونه لوله گردبادی با راندمان بالا»

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، رئیس امور پژوهش شرکت گاز استان سمنان در این زمینه گفت: لوله‎های گردبادی به عنوان راه‎حلی ارزان، قابل اطمینان و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری برای خنک‎کاری نقطه‎ای در صنعت مورد استفاده قرار می‎گیرد.

ابوالفضل شیرپوری افزود: بر این اساس در این تحقیق برای تحلیل مکانیزم عملکردی لوله گردبادی از روش‎های تجربی و با استفاده از سه نمونه لوله گردبادی و نازل‎های ورودی متفاوت و اعمال شرایط مختلف جریان و تغییر پارامترهای هندسی و فیزیکی نتایج دمایی متفاوتی استخراج شد.

شیرپوری افزود: تحقیقات نشان می‎دهد که راندمان لوله‎های گردبادی در سیال هوا بالاتر از 30 درصد بوده و در این پروژه تحقیقاتی نیز انتظار کسب راندمان بالای 30 درصد برای گاز طبیعی مورد انتظار بود که با اجرایی شدن این پروژه طی 18 ماه توانستیم راندمان حدود 32 درصدی را برای سیال گاز طبیعی به دست آوریم.

وی تصریح کرد: این دستاورد در نوع خود از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار داریم که نتایج عملکردی این پروژه در فازهای بعدی در بهینه‎سازی انرژی در ایستگاه‎های تقلیل فشار مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول