اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران خبر داد

ارائه‌ 140 مقاله در سمینار معادلات دیفرانسیل در دانشگاه مازندران

عضو هیئت علمی دانشکده ریاضی دانشگاه مازندران گفت: بیش از 140 مقاله در دهمین سمینار معادلات دیفرانسیل و سیستم‌های فازی ارائه شد.

ارائه‌ 140 مقاله در سمینار معادلات دیفرانسیل در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر  به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، عبدالعلی نعمتی‌حسین‌آبادی در مراسم اختتامیه این سمینار، هدف از برگزاری این سمینار را زمینه‌ای برای فراهم کردن محیط مناسب برای پژوهشگران در زمینه دیفرانسیل و سیستم‌های دینامیکی برای تبادل اطلاعات و ارائه‌ جدیدترین یافته‌های علمی خود به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر محققان برشمرد.

وی افزود: این همایش با همکاری گروه ریاضی دانشگاه مازندران، انجمن ریاضی ایران، شرکت لبنی لاله ساری و بانک ملی ایران برگزار می‌شود.

دبیر دهمین سمینار معادلات دیفرانسیل و سیستم‌های دینامیکی افزود: بی‌شک استقبال گرم و شایسته محققان و پژوهشگران کشور در حوزه معادلات دیفرانسیل و سیستم‌های دینامیکی برای حضور و ارائه مقالات باکیفیت در این سمینار نشان دهنده رشد و اعتلاء این شاخه از ریاضیات در کشور است.

نعمتی از ارسال 220 مقاله از طریق سامانه isc (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) به دبیرخانه همایش خبر داد و افزود: از این تعداد حدود 90 مقاله به صورت شفاهی و 50 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شد.

وی در پایان گفت: سه سخنرانی عمومی و 85 سخنرانی تخصصی در طول سمینار و سه کارگاه با عناوین کارگاه زیستی از موسسه ipm، کارگاه کاربرد گروهای لی در حل معادلات دیفرانسیل و کارگاه سیری در نظریات اشتورم – لیوویل در طول این همایش برگزار شد.

انتهای پیام/86025/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول