اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت

دیدار امام جمعه اردبیل با 2 جانباز 70 درصد

امام جمعه اردبیل همزمان با هفته بسیج با حضور در منزل دو جانباز گرانقدر دوران دفاع مقدس با آنها دیدار کرد.

دیدار امام جمعه اردبیل با 2 جانباز 70 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار که عصر امروز همزمان با سومین روز از هفته بسیج در اردبیل برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی در منزل جانباز 70 درصد صابر قره‌داغلو و همچنین دستاری حضور یافت و نسبت به مقام عزتمند جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج از این نیرو به عنوان روح پرطراوت و سرزنده انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: در سایه رشد و بالندگی بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و افتخار است.

عاملی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت و توسعه روحیه بسیجی و دلاورانه نیاز داریم، تصریح کرد: حضور بسیج در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها زمینه‌ای را فراهم کرده تا انقلاب اسلامی ایران بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد و از موضع قدرت در تمام صحنه‌ها حاضر شود.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان این سرزمین با روحیه بسیجی و دلاورانه در صحنه‌های دفاع از حق و حقیقت حاضر شدند و توانستند با روح ایمان و شجاعت بر دشمن غلبه کرده و آنها را ناامید کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل همچنین از موزه شهدای اردبیل که به تازگی افتتاح شده، بازدید کرد و بر ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکیدی دوباره کرد.

عاملی اضافه کرد: با فراهم آمدن این مکان ارزشمند نسل‌های بعدی انقلاب می‌توانند نمونه و اسوه‌ای از این ایثار، جهاد و شهادت را در این مکان مشاهده کنند که چگونه بهترین فرزندان این سرزمین در دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب رهسپار میادین جنگ شده و به شهادت رسیدند.

وی فراهم کردن چنین فضاهای ارزشمندی را در انتقال مواریث دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: بخش‌های مختلف این موزه حکایت از اوج ایثار و شهادت و در عین حال غربت فرزندان رشید این سرزمین دارد که لحظه‌ای از آرمان ولایت و امامت صالح جامعه دور نشدند.

انتهای پیام/62003/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول