اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

تفکر بسیجی ضامن حیات انقلاب است/ در تفکر بسیجی ذلت جایی ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی تضمین‌کننده رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) است.

تفکر بسیجی ضامن حیات انقلاب است/ در تفکر بسیجی ذلت جایی ندارد

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در تفکر بسیجی آنچه وجود دارد اخلاق و دفاع از مظلومیت است، افزود: در تفکر بسیجی ذلت جایی ندارد بلکه در این تفکر عقلانی، اخلاق و دفاع از مظلوم، رشد و بالندگی اسلام محوریت است.

وی ادامه داد: ایثار، انفاق، تلاش، کار مداوم و خستگی‌ناپذیری، بالندگی و تعالی از محورهای مهم اندیشه و تفکر بسیجی بوده که امروز بیش از هر روز دیگری جامعه ما نیاز به این تفکر دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تداوم تفکر بسیجی و روحیه ولایتمداری برای حفظ تمامیت نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: اگر بخواهیم پیرو مکتب ولایت و امامت باشیم، باید همه بسیجی‌وار زندگی کنیم.

وی گفت: اگر تفکر بسیجی در کشور نهادینه شود مشکلات اقتصادی و فرهنگی به راحتی قابل کنترل است.

خجسته بیان داشت: تفکر اسلام ناب محمدی (ص) باید در جهان تجلی یابد زیرا با این تفکر می‌توان در مقابل زیاده‌خواهی‌ها مقاومت کرد و به سعادت رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استفاده صلح‌آمیز از انرژی اتمی حق مسلم کشور است و ملت ایران هرگز از حق خود کوتاه نمی‌آید، افزود: ملت ایران با تکیه بر نیروی جوان و کارآزموده و دانشمند خود راه‏‌های ترقی و پیشرفت را طی خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: شکی نیست ملت ایران توانایی همراهی با قافله علم و تکنولوژی را به همت جوانان و نخبگان خود دارا است.

وی گفت: هر چند ما از قافله علم دنیا فاصله بسیار داریم اما از زمان گوش کردن به نصایح کسانی که ما را به حفظ این فاصله تشویق می‏‌کنند گذشته است.

خجسته افزود: ملت ایران در سال‌‏های اخیر فاصله خود را با قافله تکنولوژی و علم و از جمله تکنولوژی هسته‏‌ای کمتر از گذشته کــرده و شکی نیست که هر روز قدم‌‏های مؤثرتری برخواهد داشت.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول