اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قوچان خبر داد

تجمع حماسه‌سازان بسیجی قوچان همزمان با روز بسیج مستضعفین

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، شاهد تجمع حماسه‌سازان بسیجی شهرستان از تمام پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت سطح شهر و روستا در مصلای شهرستان خواهیم بود.

تجمع حماسه‌سازان بسیجی قوچان همزمان با روز بسیج مستضعفین

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی‌اصغر صوفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل دفتر فرماندهی سپاه ناحیه قوچان اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری از روز پنج‌شنبه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: روز گذشته و قبل از خطبه‌های نماز جمعه حلقه‌های صالحین در محل مصلای قبای شهرستان برگزار شد و پس از آن نیز بسیجیان در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه شرکت کردند.

صوفی با اشاره به اینکه در سال جاری با تحریم‌های ظالمانه دشمنان مواجه بوده و باید به سمت اقتصاد مقاومتی پیش برویم، تاکید کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی بسیج اقدامات مناسبی برای اصلاح الگوی مصرف، استفاده از کالاهای ایرانی و ایجاد شغل برای جوانان به‌ویژه بسیجیان برای پیاده کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

وی افزود: برای درست شدن فرهنگ باید به سمت پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی در سطح خانواده‌ها پیش برویم که حلقه‌های صالحین بیشتر مباحث خود در این هفته را بر روی این موضوع متمرکز کرده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قوچان با تاکید بر اینکه مبنای کار امر به معروف و نهی از منکر در ابتدا باید تذکر لسانی باشد، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی بوده که در حدود 50 پایگاه مقاومت شورای امر به معروف با همکاری و حضور امام جماعت مسجد، هیئت امنا و معتمدین و تأثیرگذاران محله تشکیل و سازماندهی شده است.

وی اذعان کرد: همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، شاهد تجمع حماسه‌سازان بسیجی قوچان از تمام پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت سطح شهر و روستا در مصلای شهرستان خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به اینکه شعار اصلی بسیج در این هفته «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» است، عنوان کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان و بسیج دانشجویی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مانند والیبال، فوتسال و کشتی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول