اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

بسیج مستحکم‌ترین پایگاه حفظ نظام است

فرماندار ویژه ملایر بسیج را مهمترین و مستحکم‌ترین پایگاه برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

بسیج مستحکم‌ترین پایگاه حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر با اشاره به هفته بسیج و تشکیل آن به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: بسیج مکتبی معنوی و فرهنگی مقدس است که از صدر اسلام وجود داشته و امروز نیز این فرهنگ مقدس در جامعه اسلامی متبلور است.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج در همه عرصه‌های کشور حرف اول را می‌زند ، عنوان داشت: داشتن روحیه بسیجی و اخلاص در بین مردم کشور باعث پیشرفت‌های ما در همه عرصه‌ها شده است. 

فرماندار ویژه ملایر بسیج را مهمترین و مستحکم‌ترین پایگاه برای حفظ  نظام برشمرد و تصریح کرد: امروز نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری، تفکر بسیج در جامعه روبه رشد بوده و تقویت باورهای آن در بین جوانان در حال گسترش است.

وی در ادامه فرهنگ بسیج و روحیه شهادت‌طلبی را در بین مردم برگرفته از فرهنگ و مکتب عاشورا بیان کرد و گفت: باید برای ترویج این فرهنگ و گسترش و تببین آن در جامعه بیشتر تلاش شود.

آزادبخت با بیان اینکه فرهنگ عاشورا مکتبی است که همه درس‌های انسانیت در آن نهفته شده است، افزود: باید آیین‌های عزاداری برای امام حسین(ع) از خرافات و بدعت‌ها پاک شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در محرم سال جاری ابراز داشت: مردم ایران نیز امسال با شور حسینی خود ارادت خود را به صورت خالصانه و پر شور به خاندان عصمت و طهارت نشان دادند.

شهردار ملایر نیز در ادامه به برنامه‌های انجام گرفته توسط شهرداری درایام محرم اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی امسال نیز در سطح شهرستان ملایر با شکوه خاصی برگزار شد.

علیرضا امامی با اشاره به خدمات شهرداری در راستای خدمت به شهروندان بر رعایت الگوی مصرف و فرهنگ آن در بین شهروندان تاکید کرد.

وی بیان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص الگوی مصرف در همه زمینه‌ها باید آموزش های لازم در بین شهروندان انجام شود.

شهردار ملایر تصریح کرد: فرهنگسازی باید از درون خانواده شروع شود و برای صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و سایر خدمات و امکانات در شهرستان باشد.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول