اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

فرهنگ بسیجی باید در جامعه اسلامی ما زنده و پویا باشد

امام جمعه نور گفت: فرهنگ بسیجی باید در جامعه اسلامی ما فرهنگ زنده و پویا باشد.

فرهنگ بسیجی باید در جامعه اسلامی ما زنده و پویا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده ظهر امروز در جمع فرماند‌هان و بسیجیان این شهرستان، بسیج را برآمده از اراده قوی ملت دانست و آن را شجره طیبه انقلاب اسلامی معرفی کرد.

امام جمعه نور اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که از ثمره‌اش در عرصه‌های مختلف بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: تشکیل بسیج که تدبیر امام راحل بود توانست با نقش آفرینی فراوان در دوران دفاع مقدس مورد محبت و علاقه شدید ایشان قرار گیرد تا جایی که حضرت امام(ره) بسیجی بودن را افتخار می‌دانند و می‌فرمایند: در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی‌ام.

خطیب جمعه نور با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با ده‌ها هزار نفر از فرمانده‌هان بسیج، ابراز داشت: طبق سخنان مقام معظم رهبری در مانور عظیم حضور فرماندهان بسیجی، «بسیج کلید طلایی حل مشکلات آینده کشور است».

باقرزاده تصریح کرد: مأموریت بسیج ماموریت بسط و گسترش معنویت در جامعه است، مأموریت دفاع از کشور و ارزش‌های اسلامی است، مأموریت مقابله با تهدیدات و شبیه خون فرهنگی دشمن است.

امام جمعه شهرستان نور با تأکید بر جامعیت فرهنگ بسیجی بیان داشت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ بصیرت، فرهنگ دفاع، فرهنگ ایثارگری کریمانه، فرهنگ اطاعت آگاهانه از ولایت فقیه،فرهنگ غیرت، فرهنگ قناعت، فرهنگ اخلاص، فرهنگ خدمت بی‌منت است.

وی در پایان عنوان کرد: فرهنگ بسیجی باید در جامعه اسلامی ما فرهنگ زنده و پویا باشد و بسیجیان با رفتار خود بتوانند این فرهنگ ارزشی را در جامعه بسط و گسترش دهند.

 انتهای پیام/86023/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول