اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فردیس:

بسیجیان هیچگاه در برابر توطئه‌های دشمنان غفلت نکرده‌اند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: بسیجیان و پیروان ولایت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون حتی یک لحظه غفلت در برابر دشمنان نداشته‌اند.

بسیجیان هیچگاه در برابر توطئه‌های دشمنان غفلت نکرده‌اند

سلیمان شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج که به دست بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نهال آن کاشته شد و تاسیس سپاه پاسداران از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی بیش از 3 دهه عمر جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای عمر با برکت خود همواره از سوی دشمنان اسلام و انقلاب تهدید شده و کشورهای زورگوی غربی و عوامل فریب‌خورده آنها تلاش بسیاری داشته و دارند تا این انقلاب مردمی به اهداف خود نرسد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) افزود: در این مدت ما شاهد توطئه‌ها و هجمه‌های بسیاری بودیم که از نخستین روز پیروزی انقلاب ملت ایران به رهبری مرجعیت معظم شیعه شروع شده و تا امروز ادامه داشته است.

شکری با اشاره به ترور بزرگان انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: پس از جنگ غربی‌ها به این نتیجه رسیدند که با ترور و به شهادت رساندن مردم و مسئولان ایران به اهداف خود نمی‌رسند، به همین دلیل اعتقادات و باورهای مردم ولایی ایران را هدف قرار داده و تهاجم فرهنگی گسترده‌ای را علیه باورها و اعتقادات این مردم به راه انداختند.

وی تاکید کرد: به فضل الهی در تمام این مدت بسیجیان و نیروهای سپاه که پیرو ولایت و خادم مردم هستند، در انجام وظائف اصلی خود که دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب، مقابله با دشمنان مردم و بالاخره پیروی از ولایت است حتی یک لحظه غفلت نکرده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس افزود: ثمره ایثار و فداکاری بسیجیان که به صورت بی‌منت در راه تعالی و سربلندی اسلام و انقلاب حرکت کرده و در این مسیر از خط ولایت خارج نشده‌اند را می‌توان در حوزه‌های مختلف مشاهده کرد.

شکری گفت: افتخار بسیجیان این است که همواره گوش به فرمان ولایت هستند و با حفظ بصیرت و آگاهی خود هرگز به دشمنان اجازه تعرض به ایران و ملت ما را نداده و نخواهند داد.

* استقبال جوانان فردیس از طرح حلقه‌های صالحین

وی با بیان اینکه هجمه دشمنان به اعتقادات و باورهای نسل جوان شدیدتر از گذشته شده است، بیان داشت: همانطور که رهبری معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین تاکید فرمودند، باید همواره آماده مقابله با تهاجم فرهنگی و شبیخون دشمنان باشیم و در این مسیر بسیجیان در صف نخست قرار دارند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) افزود: در همین راستا طرح حلقه‌های صالحین توسط بسیج و سپاه اجرا شد که خوشبختانه جوانان ولایی و متدین فردیس استقبال بسیار خوبی از این طرح داشته‌اند.

شکری ادامه داد: در حال حاضر بیش از 11 هزار بسیجی عضو حلقه‌های فرهنگی صالحین هستند و این امر نشان‌دهنده استقبال چشم‌گیر جوانان فردیس در دفاع از ارزش‌ها و تحقق منویات ولی امر مسلمین است.

وی اظهار داشت: در حلقه‌های صالحین اقشار مختلف از جمله جوانان و نوجوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان،‌ طلاب، اصناف و خانواده معظم شهدا و ایثارگران عضویت دارند که خوشبختانه اثرات مثبت بسیاری برای شهرستان به همراه داشته است که مهمترین آن بصیرت‌افزایی اعضای بسیج به ویژه جوانان است.

شکری در پایان تاکید کرد: با توجه به استقبال بسیار بالای جوانان فردیس از طرح حلقه‌های صالحین در تلاش هستیم تا برنامه‌های بیشتری در این طرح اجرا شده و کیفیت آنها نیز با اتخاذ تدابیر ویژه از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول