اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

چالشی برای جانباز هندیجانی

با صدور حکم تخلیه منزل توسط یکی از ادارات، چالشی بزرگ برای جانباز هندیجانی به وجود آمده است که یاری مسئولان را می‌طلبد.

چالشی برای جانباز هندیجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، چندی پیش گزارشی از یک جانباز هندیجانی بر روی صفحه خبرگزاری فارس قرار گرفت که در آن خبر این جانباز با اشاره به قرار دادن منزل محل سکونت خود در مزایده‌ای از سوی یکی از ادارات دولتی خوزستان و فروش آن از مسئولان استمداد کمک کرده بود.

حالا خبر رسیده که نه‌تنها هیچ‌گونه پیگیری در این خصوص برای کمک به این رزمنده و جانباز دفاع مقدس نشده است بلکه حکم تخلیه نیز برای وی صادر و این جانباز هندیجانی در آستانه از دست دادن تنها سرپناه خود و خانواده‌اش است.

ناصر حکیمی جانباز 49 ساله هندیجانی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های نبر حق بر علیه باطل حضور یافته و در عملیات رمضان از ناحیه پای راست مجروح می‌شود.

حکیمی همچنین در عملیات فتح‌المبین بر اثر موج انفجار دچار مجروحیت شده است.

این جانباز و رزمنده دفاع مقدس هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: بنده کارمند یکی از ادارات هندیجان هستم و در منزلی که متعلق به این اداره  است ساکن هستم.

ناصر حکیمی افزود: این اداره بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی اقدام به قرار دادن این منزل در مزایده‌ کرده و آن را به فروش رسانده است.

وی ادامه داد: زمانی متوجه این مسئله شدیم که دیگر کار از کار گذشته بود و برنده مزایده خواستار تخلیه منزل شده بود.

این رزمنده دفاع مقدس تصریح‌ کرد: با این وجود و به دلیل اینکه سرپناهی جز این منزل نداشتم در برابر خواسته صاحب منزل مقاومت کرده و پیگیری‌های مختلفی را انجام دادم.

حکیمی اضافه‌ کرد: با وجود قول‌های داده شده متاسفانه هیچ‌گونه اقدامی در این خصوص انجام نشد و امروز حکم تخلیه منزل نیز صادر شد.

وی خاطرنشان‌ کرد: حالا من مانده‌ام و هفت فرزندم که نمی‌دانم در صورت تخلیه این منزل آنها را به کدام سرپناه ببرم.

این جانباز هندیجانی افزود: من و بسیاری از همرزمانی که در دوران دفاع مقدس از این مرز و بوم دفاع کردیم هیچ‌گونه چشم‌داشتی نداشته و نداریم اما اینکه اینگونه در سن 49 سالگی تنها سرپناه من و خانواده‌ام گرفته می‌شود مغایر با خواسته امام و رهبری در خصوص تکریم رزمندگان است.

وی در خصوص میزان جانبازی خود نیز گفت: ما برای تعیین میزان جانبازی و مسائلی از این دست به جبهه نرفته بودیم و به همین دلیل نیز خیلی برای تعیین میزان درصد جانبازی پیگیری انجام ندادم.

حکیمی تصریح‌ کرد: در هر حال از مسئولان هندیجان و همچنین مسئولان این اداره مهم در استان می‌خواهم تا برای رفع این مشکل حاد ایجاد شده چاره‌اندیشی کنند تا در این سرمای زمستانی از بی‌خانمان شدن خانواده‌ای در هندیجان جلوگیری شود.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول