اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

جانبازان و ایثارگران قهرمانان واقعی هستند

امام جمعه بندرعباس گفت: جانبازان و ایثارگران به درستی قهرمانان واقعی جامعه هستند.

جانبازان و ایثارگران قهرمانان واقعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به فرهنگ شهادت و ایثار در اسلام و انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: مردم ایران به درستی نمادی از ایثارگری در دنیا هستند چراکه همواره این مردم در طول تاریخ به دلیل صیانت از آرمان‌هایش جانفشانی کرده است.

وی ادامه داد: طی سال‌‌های دفاع مقدس نیز ایثارگران که خیلی از آنها نیز جانباز شدند نشان دادند که مردم ایران در برابر زیاده خواهی‌ها ساکت نمی‌نشینند.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه باید در جامعه به ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت توجهی ویژه داشته باشیم، اضافه کرد: بی شک جانبازان قهرمانان واقعی معنوی در ایران اسلامی هستند که با به خطر انداختن جان خود امنیت امروز این کشور را رقم زدند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این قشر از رزمندگان نماد صبر و استقامت هستند، ابراز داشت: باید این قشر را همواره ستود تا بخشی از آلام فیزیکی آنها کاهش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به علامه طباطبایی و جایگاه این شخصیت اسلامی و همچنین کتاب‌ها و آثار وی اشاره کرد و افزود: این عالم گرانقدر تسلط ویژه‌ای به امور اسلامی و فقهی داشته است.

نعیم آبادی همچنین به مبحث کتاب و کتابخوانی در جامعه اشاره و افزود: باید در این راستا تلاش‌های بیشتری صورت گیرد تا جامعه به سمت روشنایی و آگاهی بیشتر گام بردارد.

انتهای پیام/88001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول