اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

هیئت جانبازان و معلولین قم مجموعه‌ای هماهنگ دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: هیئت جانبازان و معلولین قم دارای مجموعه‌ای یک‌دست و هماهنگ است که این هماهنگی باید به موفقیت بیش از پیش قم بینجامد.

هیئت جانبازان و معلولین قم مجموعه‌ای هماهنگ دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با هدف بررسی عملکرد یک ‌ساله آن در حالی برگزار شد که محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در این مجمع حضور نیافت.

بدین ترتیب به نمایندگی از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، مجتبی قربان حسنی دبیر و سیدباقری مسئول امور استان‌های این فدراسیون حضور یافتند، ضمن اینکه عباس جهان بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز رئیس این مجمع بود و علاوه بر این سیدمهدی غیاثی معاون توسعه ورزش اداره کل‌ ورزش و جوانان استان قم، مسئولان تربیت‌بدنی شهرهای تابعه و اعضای مجمع این هیئت نیز حضور داشتند.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم و با حضور تمام اعضای مجمع هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم برگزار شد و نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، وضعیت عملکرد هیئت جانبازان و معلولین قم در یک سال گذشته از جنبه‌های مختلف بررسی شد.

در این مجمع ابتدا محمد پیروزمنش رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گزارش کاملی از وضعیت عملکرد این هیئت ورزشی در یک سال گذشته در حضور اعضای مجمع ارائه کرد و سپس محمدرضا حبیبی مسئول امور مالی این هیئت گزارشی از دخل و خرج ورزشکاران جانباز و معلول را در حضور مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان ارائه داد.

سپس نوبت به نظر خواهی از اعضای مجمع در خصوص عملکرد این هیئت رسید و البته هر یک از اعضای مجمع که شامل نماینده داوران، مربیان، قهرمانان، ورزش شهرهای تابعه، آموزش و پرورش و... می‌شدند درد دل‌ها و اشکالات و موانع ورزش جانبازان و معلولین را نیز گوشزد کردند.

در ادامه این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با ابراز رضایت از عملکرد هیئت وزش‌های جانبازان و معلولین در سال‌های اخیر، این هیئت را یکی از هیئت‌های موفق در بین هیئت‌های ورزشی استان قم دانست و بیان داشت: این هیئت از نظر کمی و کیفی در وضعیت مناسبی قرار دارد زیرا رشته‌های مختلفی زیر مجموعه آن قرار دارند و انصافا زیرپوشش قرار دادن آنها کار آسانی نیست.

عباس‌ جهان‌بینی ادامه داد: هیئت جانبازان و معلولین قم با برخورداری از مدیریت محمد پیروزمنش دارای مجموعه‌ای یک‌دست و هماهنگ است که این هماهنگی باید همراه با همدلی و تعاملی قوی و سازنده با متولی ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور یعنی فدراسیون این رشته، به موفقیت بیش از پیش قم بینجامد.

انتهای پیام/78002/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول