اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزمنش خبر داد

نخستین حضور والیبالیست‌های جانباز و معلول قم در مسابقات ساحلی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از نخستین حضور والیبالیست‌های جانباز و معلول قم در مسابقات ساحلی کشور خبر داد.

نخستین حضور والیبالیست‌های جانباز و معلول قم در مسابقات ساحلی

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ورزش‌ جانبازان و معلولین در استان قم استعدادها و ورزشکاران توانمند زیادی دارد و ورزشکاران ما موفقیت‌ها و افتخارات زیادی را در سال‌های اخیر از میادین داخلی و خارجی به دست آورده‌اند.

وی عنوان کرد: وقتی قم این توانایی و قابلیت را دارد که در رقابت‌های لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور این رشته ورزشی بدرخشد و جزو تیم‌های برتر کشور قرار گیرد قطعاً اگر از نظر امکانات خود را به سطح مطلوب و استاندارد برساند، می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: خوشبختانه ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در سال‌جاری، سال خوبی را پشت سر می‌گذارد و با حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور توانایی‌های خود را نشان داده و اکنون باید تلاش کنیم روند رو به رشد را در ورزش‌ جانبازان و معلولین حفظ کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای پویایی این رشته ورزشی در دوران ریاست چهار ساله قبل خود عنوان کرد: باید از تمام همکارانم صمیمانه تشکر کنم که با بهره‌گیری از تجربه ارزنده خود زمینه‌ساز اتفاقات خوبی در ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در سال‌های اخیر بودند.

پیروزمنش در ادامه با بیان اینکه ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در مسیر پیشرفت قرار دارد، تصریح کرد: خوشبختانه ورزش‌های جانبازان و معلولین در چند سال اخیر فعالیت خود، همواره پای ثابت ورزش قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بوده است.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد: در دوره چهار ساله پیش رو نیز در هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تلاش خواهیم کرد با حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان قم این رشته را به جایگاه بسیار خوبی در بین هیئت‌های ورزشی موفق قم ارتقا دهیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران جانباز و معلول والیبالیست قمی در مسابقات ساحلی قهرمانی کشور یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن والیبال فدراسیون، ورزش‌های جانبازان و معلولین این مسابقات با حضور 6 تیم و به میزبانی شهر مشهد به انجام رسید.

پیروزمنش با بیان اینکه تیم‌هایی از استان‌های گلستان، خراسان‌رضوی، کردکوی، سیستان و بلوچستان، قم و هرمزگان در این مسابقات حاضر بودند، عنوان کرد: در پایان این دوره از بازی‌ها تیم گلستان به عنوان قهرمانی دست یافت، خراسان رضوی دوم شد و تیم‌های کردکوی و سیستان و بلوچستان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول